וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר בתחתונים והכוכבת שהתחפשה לחתול: כל המתלבשות מהמט גאלה

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 9:09

המט גאלה, הלילה הגדול של האופנה נחתם בקולגות שהגיעו לעשות הומאז' לקרל לגרפלד ולחגוג את מפעל חייו. אז מי כבר מתורגלת ולמדה את החומר, מי שיעממה אותנו בסחיות שיא והעזה לבוא באדום ולמה לעזאזל היו שם חתולות?!

החגיגה השנתית של מוזיאון המטרופולין בניו יורק חזרה וכידוע אין כבוד גדול יותר מלהיות מוזמן לאירוע המרכזי ביותר בתעשיית האופנה העולמית. המט גאלה התקיים אמש (שני) בניו יורק בשעות הקטנטנות של הלילה - אירוע גיוס הכספים השנתי, בהובלתה של אנה וינטור.

השנה, הוחלט להקדיש את קונספט התערוכה ובהתאם לכך גם את הדרס קוד, למעצב האגדי ולפועלו בתחום, כשהמוטיב הוא "קרל לגרפלד: קו של יופי". בגיל 85 המעצב נפטר עקב סרטן הלבלב והשאיר אחריו מורשת מהפכנית ששייכת לאמיצים בלבד, וגם לא מעט ביקורת על ההתנהלות הפוגענית שלו במהלך הקריירה. יותר מ-30 שנה עמד לגרפלד בראש בית האופנה העילית שאנל ודמותו כבר הפכה לחלק ממיתוג החברה. הוא היה אחד ממעצבי האופנה הפוריים והמהוללים בכל הזמנים ושימש עד יום מותו כמנהל קריאייטיב גם של פנדי והלייבל הנושא את שמו.

התערוכה חלקה כבוד לגאונותו, בעוד שנשף הגאלה הנלווה אירח מאות מחבריו הקרובים וקולגות, שהגיעו בהשראת כמה מהעיצובים האייקוניים ביותר שלו. אז מי כבר מתורגלת, מי שיעממה ולמה לעזאזל יש שם חתולות?

קנדל ג'נר, מט גאלה 2023. GettyImages
באו להרים. קים, קיילי וקנדל, ג'ארד לטו והחתלתול/GettyImages

קנדל ג'נר

אם יש אחת, בודדה, שיודעת מה זה לתת כניסה סופר ראויה על מדרגות המט, זו קנדל. גולת הלוק: שתי רגליים אינסופית שנחשפו מבעד לבגד גוף מלא פאייטים שחורים של מארק ג'ייקובס, צווארון כסוף בהיר ומנצנץ וזוג שרוולים שנמשכו לשני שובלים. הווייב כמובן מזכיר את הלוק הקבוע של לגרפלד - טוקסידו שחור-לבן. אם הגובה לא מספיק, קיבלנו מנה של נעלי דראג, לצד קוקו אסוף ומהודק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קנדל ג'נר, מט גאלה 2023. GettyImages
בגד גוף ונעלי דראג של מארק ג'ייקובס. קנדל ג'נר/GettyImages

קים קרדשיאן

פנינים, פנינים, פנינים. קימי הלכה השנה על גלאם מלא בשרשראות בשמלה של סקיאפרלי שכללה לא פחות מ-50 אלף פנינים מים מתוקים ו-16 אלף אבני קריסטל. גולגול גבוה עם פוני וילון, שרשרת קולר עבה (ניחשתן נכון, גם פנינים). עדויות מהשטח מספרות שכשחלקן נפלו מהשמלה, נורת'י שהתלוותה אליה הייתה בתפקיד איסוף הפנינים. טוב להביא ילדים לעולם לא?

קים קרדשיאן, מט גאלה 2023. GettyImages
פנינים, פנינים, פנינים. קים קרדשיאן בסקיאפרלי/GettyImages

קארה דלווין

המוזה ובת חסותו של קארל בשנים האחרונות ואחת הנשים הכי סקסיות עלי האדמה. דלווין חלקה לו כבוד אחרון בלוק מבית המותג הנושא את שמו של המעצב (והידידותי לכיס). שמלת מיני לבנה שנפתחת לשובל, עם מחשוף עמוק אליו הושחלו שרשראות יהלומים ארוכות' זוג חותלות עם שסע קטנטן בסיומן, השלמה של כפפות ניטים ללא אצבעות כמחווה למעצב ותסרוקת קצרה על שיער לבן שהבליטה את האיפור המעושן.

אן האת'ווי

האיט גירל החדשה של ורסצ'ה, האת'ווי הגיעה בגרסה מחודשת של שמלת סיכת הביטחון הידועה לשמצה של המותג, שלבשה אליזבת הארלי ב-94'. פיס שמתחבר בעזרת סיכות בטחון זהובות ועל החזה שני פרחים תואמים. מהממת, תמיד.

אמילי רטאייקאוסקי

אמרטה עושה אודרי הפבורן בטוטאל לוק ניודי מבית טורי ברץ', עם צורות א-סימטריות הנסגרות בניטים עדינים. הפוני הקצר הזכיר את מסלולי הוינטג' של שאנל, על חצי קוקו מעובה ועליה סרט קטיפה שחור, שלגמרי משמש כטאץ' של קרל.

ריהאנה

באיחור אופנתי צצה לה הילדה הרעה הנצחית לצד אייסאפ רוקי. בשמלה דרמטית של ולנטינו, עם פלג גוף עליון שבלע אותה מרוב כיסוי עיטורי ורדים לבנים. מוקדם יותר הניחה על עצמה מעיל פרווה (היא עוד תקבל בראש) מקולקציית סתיו-חורף 1997 של פנדי. לצידה, אב ילדיה לובש גוצ'י - בחצאית קפלים משובצת בסטייל הסקוטי מעל מכנסי ג'ינס, כמחווה ללוק איתו סגר קרל את מסלול שאנל ב-2004. קיוט.

ריהאנה, מט גאלה 2023. GettyImages
רירי בשמלה דרמטית של ולנטינו, אייסאפ רוקי בגוצ'י/GettyImages
ריהאנה, מט גאלה 2023. GettyImages
קצת נזכרנו בשובל הדרמטי של השמלה הצהובה בשנת 2015. רירי ההריונית במט/GettyImages

קיילי ג'נר

היא כבר אמא לשתיים ולמדה משהו מהעולם הזה, אבל וואלה? ציפינו ליותר, כאילו - לא בדקת מה קנדל לובשת לפני?! זה א-ב' בסיסטרז. שמלה אדומה קלאסית, אבל די סאחית של ז'אן פול גוטייה, ההצלה הייתה השובל שלסירוגין הפך לשכמיית סאטן תכלת. אבל - שאפו על האומץ לבוא עם אדום.

באד באני

אם כבר בקני עסקינן, הבויפרנד החדש שלה הגיע ואנחנו שואלות - איך לא הייתה תמונה ביחד? הזמר הלטיני הגיע לבוש ז'קמוס, בחליפה לבנה עם גב פתוח (סקסי בטירוף) שממנו בצבצה שרשרת עם האות J, לצד שובל ארוך רקום בפרחים לבנים.

ג'ארד לטו

על מדרגות המט השנה נראו כמה חתולות. כן, קראתם נכון - חתולות. לאטו, פעלולן ידוע הגיע בתחפושת ענק בדמותה של שופט - החתולה האייקונית של קרל, שחייה את חיי הפאר במטוסים פרטיים לצד המעצב (והודיעה ערב לפני שלא תגיע למט). היתרון - לוק בלתי נשכח. החסרון - לא קיבל את ירושת המיליונים כמו המחמד המקורית וחבל.

דוג'ה קאט

עוד מישהי שחשבה שתהיה מקורית זו הזמרת, שיודעת מאירוע לאירוע להפוך לדמות אחרת לגמרי. בהומאז' אלגנטי ליורשת העצר שופט, בשמלת חרוזים לבנה בעיצובו של אוסקר דה לה רנטה. כמעט והייתה לבלתי מזוהה בעזרת איפור מדויק ותוספות תותבות לאזור האף. מיאו! חתולה.

דוג'ה קאט, מט גאלה 2023. GettyImages
מיאו, חתולה. דוג'ה קאט באוסקר דה לה רנטה/GettyImages

קייט ולילה מוס

משפחת הדוגמניות, אם ובת שהפכו את המט למסלול משלהן ונראו יוקרתיות מתמיד בבחירות של פנדי ממשי ונוצות. קייט, בשמלה מסאטן בהיר, הכוללת שרוולים ורדרדים ושקופים וחלקי תחרה. לילה, בשמלת סתיו-חורף 2018-19 של פנדי קוטור בחלק עליון ותחתון מלא נוצות ומחוך רקום באזור הבטן.

ג'ניפר לופז

הכניסה הגדולה של ג'יי לו (מינוס בן אפלק) כללה שמלת קטיפה בצבע ורוד (די חיוור) מבית ראלף לורן. הפיס האולטרה סקסי כלל דיטלס מרובים - מחשוף מוצלב שהוביל לצווארון פרחוני, כפפות משי שחורות וכומתה קטנה תואמת בתוספת רשת שחורה. לא השתגענו.

דואה ליפה

הזמרת הלכה על בטוח ולבשה שמלת טוויד יפהפייה בצבע לבן, ממוסגרת בעיצוב שחור מבית שאנל, אותו עיצוב שלבשה קלאודיה שיפר לקולקציית הקוטור של סתיו 92'. נרשמה שרשרת יהלומים שומטת לסתות - היהלום האגדי של טיפאני ושות' מעל 100 קראט!! לא אכזבה.

פנלופה קרוז

לא זכור לנו אירוע בו השחקנית הספרדייה תגיע מבלי ללבוש שאנל. בשמלת קפוצ'ון בגוון מנטה הגיחה למדרגות המהוללות מקולקציית אביב-קיץ 1988 של שאנל קוטור. חצאית שופעת עם כפתורי פנינה לבנים ועיטורי כסף מנצנצים כולל הלוגו הנוצץ של בית האופנה "CC" וחגורה תואמת. מלאכית.

אוליביה ווילד

אוליביה הבינה את המשימה שהוטלה עליהם השנה והגיעה בשמלה המבוססת על עיצוב של לגרפלד משנת 1983 של קלואה. לוק סוריאליסטי שהפך לעדכני ולבן בשמלת מקסי, הכוללת חלק עליון כשכמייה לבנה עם חיבורים זהובים באזור המרכזי ושרוולים תואמים.

ג'סיקה צ'סטיין

הג'ינג'י המוכר של השחקנית הפך לרעמת בלונד פלטינה ולקח לנו רגע לזהות מי זו שם, בין היתר בגלל משקפי השמש השחורים כמחווה. בחירת סטיילינג בחסות גוצ'י, בשמלת סטרפלס שחורה עם שכבות של שיפון נפוח וזוג כפפות לטאץ' הסופי.

פלורנס פיו

וואו אוקיי. השיא של השחקנית נראה על כיסוי הראש שהתרומם לגובה ומלא נוצות. שאר המראה כלל שמלת נשף לבנה ואלגנטית של ולנטינו. במחשוף מכובד וקאט אאוט שנוצר בעזרת קשירת פפיון טול שחורה וגב פתוח.

קארדי בי

מוטיב הוורדים חוזר שוב ושוב. קארדי הלכה על טוטאל לוק מכוסה בוורדי ענק של סטודיו CHENPENG. השמלה החלה בצווארון לבן ועניבה שהפכה למחוך שחור מהודק ומרופד בניטים כסופים. שיער כסוף, סרט שחור קלאסי, כפפות אופרה תואמות ועגילי פנינה מטריפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully