וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קיי עשתה את כל הטעויות האפשריות ועדיין נראתה וואו

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 14:06

מאיה קיי בטעות נפוצה של מינונים, אנה ארונוב בביצוע הכי נכון לטרנד הוותיק, מור סילבר עם הג'ינס החם של הרגע ודר זוזובסקי בטוטאל לוק מופלא - מה לבשו הכוכבות השבוע?

מאיה קיי

בלוק נכון טמון המינון. הבאלאנס בין גבוה לנמוך, בין חשוף לצנוע, בין סולידי לפרוע. ביג נו נו מבחינתנו זו שמלת מיני שהיא גם סטרפלס ועל כל זה להוסיף נעליים מוגזמות. מאיה קיי היפהפייה נפלה לטעות (ועדיין נראתה וואו, ג'יזס) באירוע השקת הבושם החדש של ורסצ'ה - ורסצ'ה דילן פרפל בשמלת סטרפלס בגוון מנטה של טוונטי פור סבן וסנדלי פלטפורמה נוצצים. אין מה לעשות, נשרוד גם את זה.

מאיה קיי. רפי דלויה,
נפלה לטעות ונשארה בחיים. מאיה קיי/רפי דלויה

שחר חיון

שחר חיון לעומת זאת נכחה באותו אירוע והביאה את השילוב המושלם - מכופתרת בצבע נעים של ראג&בון לפקטורי 54, ג'ינס בוקרים משגע של סטלה מקרטני וסנדלים שחורים קלאסיים. בול.

שחר חיון. רפי דלויה,
שחר חיון מדייקת/רפי דלויה

מור סילבר

כולן חמות על הג'ינס עם השרוך, ומור סילבר בוורסיה של וואן פרוג'קט. עם זה טופ של אלו יוגה, לרגל השקת החנות החדשה בקניון רמת אביב, סנדלים של שאנל (שדי מיצו עצמם) וז'קט עור שהיה פחות הכרחי. מצד שני, באמת אי אפשר לדעת מה ללבוש במזג האוויר הזה.

מור סילבר. אור גפן,
מור סילבר לובשת את הג'ינס החם של הרגע/אור גפן

עוד בוואלה!

קנדל ג'נר בתחתונים והכוכבת שהתחפשה לחתול: כל המתלבשות מהמט גאלה

לכתבה המלאה

אנה ארונוב

הבייקר שורטס עדיין פה ואנה ארונוב הביאה אותם בשילוב הכי נכון שיש. בייקר וטופ של אלו יוגה, בלייזר שחור אוברסייז (לאזן את כל הצמוד) של נייקד לוואן פרוג'קט, גרביים של אלו גם כן, סניקרס לבנות וכובע. מצטיינת.

אנה ארונוב. אור גפן,
מצטיינת. אנה ארונוב באלו יוגה/אור גפן

דר זוזובסקי

לרגל השקת אירוקה ברשת סופר פארם הגיעה זוזובסקי הבינלאומית בחולצת פולו סריג של דודו בר אור, פלוס ג'ינס רחב לבן עם חגורה מובנית (בר אור גם כן) ונעליים לבנות של שאנל. מופלאה.

דר זוזובסקי. יח"צ,
מופלאה. דר זוזובסקי/יח"צ

ליבר בלילתי

מכופתרת של One Project, מכנסיים בכחול נייבי של Brandy & Mandy, לאופרס לבנות של גוצ'י פלוס גרביים ותיק ירקרק של בוטגה. הכול נכון, במיוחד הוויבי שיצא חם חם מהתנור.

ליבר בלילתי. יח"צ,
הכול נכון. ליבר בלילתי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully