וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק שברה את החוק הגדול לאפטר פארטי

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 10:02

היא די טושטשה על השטיח האדום של המט גאלה, אבל באפטר פארטי אירינה שייק נתנה הכול כששברה את החוק הגדול של קרל לגרפלד. אז מה היא לבשה ולמה זה הכי שיק שיש?

בעוד ש-70% מהאורחות הגיעו לאפטר פארטי של המט גאלה לבושות בתחתונים, חזיות ומיני לנז'רי, כשקנדל ג'נר אפילו הגדילה לעשות ולבשה את התחתונים מעל האאוטפיט (די עם ההטרלות כבר) - אירינה שייק בחרה בפשטות מנצחת. קרל לגרפלד מתהפך בקברו נוכח הלוק של הטופ מודל לאירוע שהוא בכלל לכבודו של המעצב המנוח, אבל אנחנו עפנו על זה מכף רגל רגל ועד ראש.

אירינה שייק. splash
לבשה את הביג נו נו של קרל לגרפלד/splash

לבישת טרנינג היא "סימן לתבוסה", כך הגדיר זאת המעצב הגדול. שלא נותר לך כוח להתלבש, שאין לך עניין בנראות החיצונית שלך - אתה נופל לטרנינג. כולנו חווינו את זה בקורונה, אבל תעשיית האופנה נכנעה בלב שלם לנוחות, וזו עדיין הקטגוריה הכי חזקה מאז.

אחרי שלבשה שמלה צחורה מעוטרת פרחים של יוג'י ימאמוטו למט גאלה בשילוב נעלי בובה שטוחות לבנות (סממן ראשון לקז'ואל שיק) הגיעה שייק במכנסי טרנינג באפור מלאנג' לאפטר פארטי.

מכנסי הטרנינג היו בגזרה נמוכה ורפויה, להם צוותה גופיית סבא לבנה, בלי חזייה מתחת להרים את מפלס הסקסיות, והתוספת ששדרגה את הכול - מגפי שרוכים עם אף מחודד של ג'ימי צ'ו בזהב מנצנץ. משגע.

היה גם ז'קט בומבר בבורדו עם בטנה כתמתמה אותו החזיקה שייק בידה בנונשלנטיות וענק יהלומים מהפנט בעיצובה של אנה קורי, אותו גם ענדה לשטיח האדום של המט. גם האיפור עם הצללית הוורדרדה והשפתיים באותו הגוון לא השתנה והשיער נשאר בפן משוחרר ולא מתאמץ. אין שיקית כמו שייק.

עוד בוואלה!

לארה קרופט: איריניה שייק בלוק קרבי במיוחד

לכתבה המלאה
אירינה שייק. splash
טרנינג אפור, גופיית סבא ומגפיים נוצצים של ג'ימי צ'ו/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully