וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטיסיה מלכת ספרד ביאסה בהכתרה - אבל הדהימה יום לפני

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 11:54

בעוד שכל העיניים היו נשואות לקייט מידלטון בהכתרה של המלך צ'ארלס, אנחנו ממש ציפינו ללוק של לטיסיה מלכת ספרד. התאכזבנו קשות מהבחירה הדודתית לאירוע החשוב, אבל יום לפני היא הייתה לגמרי לטי שאנחנו אוהבות

לטיסיה מלכת ספרד נחשבת לאחת המתחרות הצמודות של קייט מידלטון ברמה האופנתית. על אף הקונצנזוס הדי ברור על הנסיכה מווילס ואהבת הקהל - אנחנו די טים לטיסיה. כמובן שלא נתכחש ללוק המופלא של מידלטון אתמול בהכתרה של צ'ארלס, אבל באופן גורף לטיסיה היא לגמרי חביבת הקהל שלנו.

פליפה מלך ספרד ולטיסיה מלכת ספרד. GettyImages, GettyImages
מעט התבאסנו. לטיסיה מלכת ספרד בהכתרה של המלך צ'ארלס/GettyImages, GettyImages

אמ מה, אתמול, בהכתרה המלכותית בכנסיית וסטמיניסטר, מלכת ספרד בחרה במראה ורוד די עייף של קרולינה הררה. חצאית עפרון וחלק עליון עם עיטורים באותו הצבע ותחתית מסולסלת, שוז ורודות ותיק קלאץ' תואם. על כל זה למראה הדודתי התווסף כובע קש רחב שוליים בתוספת ורודה מרושתת. פיהוק גדול, היא יכולה יותר טוב.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
שלפה את התותחים הכבדים יום לפני/GettyImages

יום לפני, כשמיטב האצולה רק הגיעה לאירוע המקדים שלפני ההכתרה, שם התמנגלו כל המי ומי, כולל הנשיא הרצוג ורעייתו, דפקה לטיסיה לוק חם חם היישר מהמסלול של מעצבת בריטית אהובה, עם צבע נכון, גזרה נכונה וסטיילינג און פוינט.

שמלה ירוקה של ויקטוריה בקהאם מקולקציית אביב-קיץ 2023 (850 פאונד) עם שרוולי עטלף משגעים, גזרה מחמיאה וסולידית וכיווצים במרכז שהדגישו את הסילואטה הנהדרת של המלכה.

סיכת הפפיון הכסופה הייתה תוספת מעולה, וכמו תמיד סינכרון מושלם בין נעלי הפאמפס לתיק הקלאץ'. נעליים בכחול נייבי של נינה ריצ'י ותיק מזמש באותו הגוון בדיוק של המותג הספרדי מגריט. גם על האיפור הפעם ניתן אקסטרה דגש עם עיניים מעושנות בגוונים חומים, הרבה שימרים שנראו על לטיסיה כאילו יצאה מטיפול זוהר אצל הקוסמטיקאית ושפתיים בצבע טבעי.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מעולה בויקטוריה בקהאם. לטיסיה והמלך פיליפה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully