וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי המלכות החדשים: קייט מידלטון ופרינסס שרלוט בתיאום מושלם

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 9:51

הכתרת המלך צ'ארלס השלישי - אירוע היסטורי של פעם באף פעם, אליו הגיעו בנות המלוכה והאושיות השונות בסקאלה הגבוהה. קרב חתולות לצערנו לא היה, אבל מי נתנה פייט ראוי בנוף הריבוני?

אחרי המט גאלה, אין ספק שהאירוע לו ציפינו יותר מכל, הוא טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השלישי. מפגן המלכות שהגיעו לכנסיית וסטמינסטר אכן הייתה מרשימה כצפוי, וכלל את נשות המלוכה שמזמן הפכו לאושיות אופנה. הדרס קוד כמובן היה קפדני, בלשון המעטה, קייט מידלטון והנסיכה שרלוט בתיאום מושלם והמלכה מקסימה עם יציאה נועזת משלה. קבלו את המתלבשות המסקרנות מטקס ההכתרה.

קייט מידלטון

תשומת הלב של צופים רבים הופנתה לנסיכה מווילס שהיפנטה בכניסה אלגנטית כיאה לאושיה. היא יודעת היטב את העבודה והלכה על מעצב הבית הקבוע, אלכסנדר מקווין, בשמלת שמנת מדהימה שהציגה רקמת עלים זהובה וחוטי כסף בארבע צורות שונות של פרחים, שייצגו כל אחת מארבע האומות. מעל השמלה של מקווין, הונחה גלימה בצבעי הדגל - אדום, לבן וכחול. ימים ספורים לפני הטקס ההיסטורי, נשאלה השאלה האם קייט תענוד נזר הכתרה על ראשה או תוותר. ובכן, היא הלכה על טיארה מלכותית שהייתה שיא הלוק, בעיצובו של ג'ס קולט ואלכסנדר מקווין. במחווה נוגעת ללב לחמותה המנוחה, ענדה קייט סט עגילי פנינים ויהלומים של דיאנה. גרמה לנו סחרחורת קלה וטובה אין ספק.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם. GettyImages, GettyImages
כניסה כובשת לכנסייה בחסות קייט וווילי/GettyImages, GettyImages
קייט מידלטון, הכתרת צ'ארלס השלישי. GettyImages, GettyImages
מטריפה באלכסנדר מקווין. קייט מידלטון/GettyImages, GettyImages

הנסיכה שרלוט

פרינסס שרלוט בת ה-8, קטנטונת עם פוטנציאל אדיר, הצטרפה לאימוש במראה מלאכי וטהור. שמלה של מקווין גם כן וגרסה דומה בגודל מיני לכיסוי הראש של קייט.

הנסיך שארלוט והנסיך לואי באירוע הכתרתו למלך, 6 במאי 2023. רויטרס
פרינסס שארלוט בדרכה של אימוש/רויטרס

המלכה-רעיה קמילה

המלכה החדשה בשמלת גלימה לבנה בעיטורים זהובים שהייתה שייכת למלכה אליזבת. המראה הסולידי מסמל כמובן את האישה המודרנית שנכנסת לראש המשפחה, האנרכיה המצומצמת והפחות בזבזנית, שמחברות את קמילה למסורת. הכתר איתו נכנסה, היה בחסות קווין מרי ושרשרת ההכתרה מוערכת ב-22.48 קראט של יהלומים. הענק ניתן כמתנה למלכה ויקטוריה ב-1858 ונענדה על ידי המלכות-רעיות בזמן הכתרות שונות, כולל על ידי המלכה האם בזמן ההכתרה של המלך ג'ורג' ב-1937.

המלכה קמיליה באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023. רויטרס
קמילה בשמלה שהייתה שייכת למלכה אליזבת/רויטרס

קייטי פרי

הקדימה למסיבה הטובה בעיר וחברה לליווי השווה ביותר (לפחות בעינינו). מלכת הפופ השאירה את בעלולי אורנלדו בלום בבית והגיעה לצידו של אדווארד אנינפול, עורך מגזין "ווג" הבריטי. טוטאל לוק סגלגל מבית ויויאן ווסטווד, עם שמלת מידי, בלייזר קצר וכפפות אופרה תואמות. לסט הוסיפה את שרשרת הפנינים האייקונית (430 דולר) מבית המותג וארנק לבן.

קייטי פרי הכתרת צ'ארלס השלישי. Jeff Spicer/Getty Images, GettyImages
איפה אורנלדו? קייטי פרי ואדוארד אנינפול/GettyImages, Jeff Spicer/Getty Images

מיכל הרצוג

הייצוג הישראלי לא פסח על ההכתרה, הנשיא בוז'י ורעייתו מיכל הגיעו בין הראשונים לטקס. מיכל עשתה כבוד לתפירה הישראלית והגיעה בעיצוב כחול-לבן של טובה'לה בשילוב חולצה לבנה. הז'קט מעוטר באבני סברובסקי עם רקמת מגני דוד בחלקו התחתון ועל ראשה הונח פיס מנצנץ של קרן וולף.

הנשיא הרצוג ואשתו מיכל באירוע הכתרת המלך צ'ארלס, 6 במאי 2023. רויטרס
עושים דאווין רויאלטי כחול-לבן/רויטרס

לטיסיה, מלכת ספרד

מלכת ספרד נחשבת בין המתחרות הצמודות של קייט מידלטון בתחום הסטיילינג ואנחנו רק שאלה - איך לא היה קרב חתולות (והאם אי פעם יהיה)? באופן די מפתיע, לטיסיה בחרה במראה ורוד במלואו של קרולינה הררה. חצאית עפרון וחלק עליון עם עיטורים באותו הצבע ותחתית מסולסלת, הוסיפה שוז ורודות ותיק קלאץ' תואם. למראה המעט דודתי (סורי לטי) התווסף כובע קש רחב שוליים בתוספת ורודה מרושתת, אבל היי, לפחות הגזרה הדגישה את הפיגורה המשגעת של המלכה בת ה-51. והאקססורי הכי יפה - בעלה, המלך פליפה.

פליפה מלך ספרד ולטיסיה מלכת ספרד. GettyImages, GettyImages
הדודה והלארד הספרדי/GettyImages, GettyImages

ראניה, מלכת ירדן

עוד מישהי שהנוף נהיה לשיקי יותר כשהיא נמצאת בו זו מלכת ירדן. לאיוונט המלכותי הגיע לצד בעלה הוד מלכותו עבדאללה השני, בשמלת פסטל צהובה ועדכנית. שרוולים ארוכים ועליהם, עד אזור החזה מעין שכמיית כתף שעטפה אותה. לבחירה זו התווסף כובע תואם ולימוני בצורת כומתה גדולה עם חלק עדין ועוטף של רשת באותו הגוון. אקססוריז - עקבים לבנים של ג'ימי צ'ו, ותיק של בוטגה ונטה.

ראניה, מלכת ירדן. GettyImages, GettyImages
עטופה בצהוב פסטל מ-ד-ו-י-ק/GettyImages, GettyImages

מקסימה, מלכת הולנד

היא אמנם מלכת הולנד אבל הווייב הלטיני והשובב תמיד נוכח אצלה. מקסימה הגיעה בשמלה רקומה לבנה של המעצב ההולנדי יאן טמיניאו. קוד הלבוש קפדני וטרנדי בו"ז, השמלה כללה חגורת חוט שנקשרה לצד סיכה זהובה באזור האגן וכפפות משי שנראו חלק מהשמלה ועליהן צמידים כסופים. החלק הנועז הגיע בחלקה העליון שחשף על עור גופה בצורות גיאומטריות. כיסוי הראש של מקסימה היה כובע מצנפת הולנדי ונוצצת, שכלל את אחד היהלומים הנדירים וההיסטוריים ביותר בכל האוסף המלכותי, יהלום סטיוארט (כמעט 40 קראט!).

מקסימה, מלכת הולנד. GettyImages, GettyImages
מישהי פה באה לריב?! קפדני ונועז בו"ז/GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully