וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטובות: האוברול הזה מספק את האשלייה המושלמת

8.5.2023 / 12:15

הימים בהם בגדי ספורט היו שמורים לאימונים בלבד חלפו מזמן, ואת עינינו צד לאחרונה אוברול מהפנט של מותג ונצואלי יוקרתי. אלמנט בקווי מתאר גליים בגוון קונטרסטי לאורך הצדדים מייצר אפקט מחטב שמעניק לאוברול הזה את כל נקודות הזכות האפשריות

פעם, בעבר הלא רחוק, להסתובב במרחב הציבורי לבושה במכנסי טייטס צמודים היה נחשב לרעיון שהוא ברמה של פשע אופנתי. אלא אם כן היית נמצאת באופן שאינו משתמע לשתי פנים במהלכה של פעילות ספורטיבית אינטנסיבית או בעיצומו של הריון מתקדם. בכל מקרה אחר, משטרת האופנה הייתה מוציאה לך דוח שיימינג על דריסת הקודים של מודעותך העצמית.

אבל כמו שקורה לכל תופעה מוקצית במרחב האופנתי, קרו דברים שנירמלו את לבישת הלגינגס ממעמד ה'טייטס זה לא מכנסיים' לטובת הלגיטימיות של אאוטפיט יום יומי המורכב מטייטס וטופ קרופי. זה התחיל עם מותגים כמו לולו למון ואלו יוגה שמתחו את הדרך אל האימון ואת היציאה ממנו לכדי כל שעות היממה, קונספט שהתפתח בטיימינג מושלם לצד התעצמות הפופולריות של מגמת הסניקרס.

באופן כללי ועם תקופת הקורונה, תופעת האתלז'ר התחזקה עד כדי כך שתוית מחיר של 100$ וצפונה עבור מכנסי לייקרה צמודים לא נראית לרבות מאיתנו מופרכת. בהמשך ובהובלתן של קים קרדשיאן לצד איט גירלז אחרות, אומץ הסטייל גם לשעות הערב, בליווי עקבים, כשהפעילות הספורטיבית נדחקת מהמשוואה.

פה נכנסים לתמונה האוברולים הצמודים, שהם למעשה בגד גוף המחובר לגרבונים. לא שיש כזה הבדל בין טופ חזייה פלוס טייטס לבין אוברול, רק במקרה של האחרון קצת יותר מאתגר להיראות טוב בשל היעדר החלוקה המחמיאה שמייצרים שני חלקים נפרדים. אבל מאתגר היא בדיוק המילה שמניעה מוסכמות לעבר ניסוח גבולות מחדש, ולדלת הלא נעולה הזו השתחל אוברול הגלים של המותג הוונצואלי Port De Bras. נתקלנו בו לאחרונה שוב ושוב על גבי האינסטגרם, משוגרר על ידי שמות כמו אמילי סינדלב, קמילה קואלו ונינה סנדבך, אושיות המלקטות בפינצטה מה נכנס להן לפיד.

שלושתן בחרו בגרסה השחורה של דגם ה-Wave (1,200 שקלים) אשר עיצובו מציג צללית נקייה של בגד גוף בעל כתפיות רחבות המתחבר למכנסי טייטס ארוכים. אלמנט בקווי מתאר גליים בגוון קונטרסטי לאורך הצדדים מייצר אפקט מחטב שמעניק לאוברול הזה את היתרון הבולט שהפך אותו לכה פייבוריטי על גבי הרשת.

את פורט דה בראס, לייבל פרימיום המציע פריטי אתלז'ר שנקרא על שם תנועות הידיים בשפת הבלט, הקימה לפני כארבע שנים קלריסה אגניה בקראקס ונצואלה. וכן, כמו שיש שוק משמעותי לנעלי ספורט באלפי שקלים, גם לטייטסים במחיר ממוצע של 900 שקלים יש מספיק קהל כדי להצדיק את קיומו ברשתות מצליחות כמו ניימן מרכוס, סאקס פיפט אבניו, נט-א-פורטה, שופ בופ, ברגדורף&גודמן ועוד. אם נניח בצד את עניין המחיר הלא קל לעיכול, יש לנו הרגשה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה בקטגוריה של האוברולים הצמודים.

עוד בוואלה!

סבא או מפוספסת: קבלו את גופיות החרישה של העונה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אוברול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully