וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה של סאדו מאזו: קים קרדשיאן בלוק מסקרן

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 9:07

קים קרדשיאן הגיעה לאירוע פרטי בגלריית אמנות בניו יורק כשהיא לובשת שמלה מנוחשת מסקרנת במיוחד. גם האימא הייתה באזור ולא פספסה הזדמנות לסיבוב יח"צ

כשמחפשים לוק לא שגרתי יש מספר מעצבים שהסטייליסטים נוטים לפנות אליהם. אחד מהם הוא בית האופנה היוקרתי אלאיה, שתמיד (אבל תמיד) דואג למנה הגונה של סקס אפיל בכל אחד מהאאוטפיטים שלו.

קים קרדשיאן. splash
קים קרדשיאן רותחת באלאיה/splash

דני מישל הסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן, והגירלפרנד של בן אל, דאגה לכוכבת ללוק שחור ויניל מנוחש לרגל יום ההולדת ה-31 של המיליארדר אלכסנדר ארנו, בנו של ברנרד ארנו מהתאגיד שמחזיק את דיור, לואי ויטון ושות' בגלריית אמנות בניו יורק.

קים קרדשיאן. splash
שרשרת חוליות כסופה על הקולר עם עגילים תואמים/splash

קימי לבשה שמלת קולר עם שסע צידי של אלאיה בפרינט מנוחש, שעל הקולר הולבשה שרשרת חוליות כסופה. מעניין. העגילים הנופלים היו מאותו הסט בדיוק והקרדשיאנית הלכה על אסוף מהודק עם עיניים בצללית שחורה חתולית. סנדלי הקשירה הגבוהים של די סקוורד הידקו היטב את לוק הסאדו מאזו ובידה אחזה קימי תיק קטן שחור שספק אם הטלפון שלה אפילו נכנס שם.

עוד בוואלה!

קנדל ג'נר בתחתונים והכוכבת שהתחפשה לחתול: כל המתלבשות מהמט גאלה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. splash
ואז הגיעה אימוש - קריס ג'נר בדולצ'ה גבאנה/splash

מאחוריה, כמו תמיד, הלכה אימוש קריס ג'נר בשמלת סריג מוצלחת בעלות 3,745 דולר משיתוף הפעולה של דולצ'ה גבאנה עם קים (לא מפספסת הזדמנות לסיבוב יח"צ המאמאג'ר) מעוטרת בצמידים לאורך כל השרוולים, גרביונים שחורים וסנדלים שחורים קלאסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully