וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבר מדר בשמלה מסובבת ראשים שבקרוב כולכן תוכלו לרכוש

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 11:35

לרגל שיתוף פעולה מהמעניינים בעולם האופנה הגיעה הדוגמנית המצליחה בשמלה שחורה קטנה עמוסה חיתוכים ומחוך מעניין ועליה שרוולון כפפות. נשמע מסובך, אבל ניבר מדר מחזיקה הכול

ענקית האופנה השוודית H&M ידועה בשיתופי הפעולה המסקרנים שלה. מיטב המעצבים כבר חברו לרשת המסחרית והוציאו קולקציות קפסולה שהפכו סולד אאוט תוך שעות בודדות וכעת מותג העילית הצרפתי - מוגלר.

ניבר מדר. דנה לביא,
לא אנושית. ניבר מדר בקולקציה החדשה של H&M ומוגלר/דנה לביא

הדיבורים על שיתוף הפעולה החלו עוד לפני שהמעצב הצרפתי הידוע מנפרד טיירי מוגלר הלך לעולמובתחילת 2022. "הייתי נחוש שהקולקציה תשקף את מוגלר האמיתי", הודיע קייסי קאדוולדר, המנהל האומנותי של מוגלר. "רציתי להציג את האנרגיה של מוגלר, שתמיד עסקה בבגדים המאפשרים חופש וביטוי עצמי", הוסיף.

ניבר מדר. נוי ארקובי,
שמלת מיני עמוסת חיתוכים ב-699 שקלים/נוי ארקובי

ובכן, הקולקציה עונה על כל הציפיות של מי שחושקת להיות שובבה, ראוותנית ובועטת. ניבר מדר הצליחה לזקק בדיוק השילוש המעניין הזה כשהגיעה אמש (ראשון) להשקה של מוגלר ו-H&M בישראל.

שמלת מיני צמודה צמודה עם מחוך ולו חיתוכים א-סימטריים ומשחקי שקיפויות וחזיית קאפים מחמיאה. מחמישי הקרוב (11.5) תוכלו לרכוש את הפיס בחנות של H&M בקניון עזריאלי ובאתר בעלות 699 שקלים. על השמלה הולבש שרוולון (299 שקלים) שיצר מעין קאט-אאוט סקסי באזור החזה וכפפות מובנות.

ניבר מדר. דנה לביא,
השרוולון היה הקטע האמיתי. מדר במוגלר ל-H&M/דנה לביא

נרשמו גם גרביונים עם פס שחור במרכז בעלות 349ֶ שקלים ועגילים כסופים עם מוטיב הכוכב המזוהה עם הבושם של המותג בעלות 229 שקלים. השפתיים הבשרניות נצבעו באדום יין והאסוף המוקפד היה בדיוק הנגיעה הנחוצה.

ניבר מדר. יח"צ,
מ-ד-ה-י-מ-ה. ניבר מדר בהשקה הבינלאומית של שיתוף הפעולה בניו יורק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully