וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקורן: קורל סימנוביץ' לבשה לוק ורוד משגע

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 10:35

קורל סימנוביץ' נפשה בעיירה ספרדית ציורית ובלוק אביבי ורדרד בלט במיוחד תיק מנצנץ וחלומי שכל אחת הייתה שמחה להוסיף לארון שלה. המחיר לעומת זאת פחות לכל כיס - אבל הנה הפרטים

בא לנו סיור מקיף בארון של קורל סימנוביץ', זו האמת. על אף שיש טעימה (כמעט יומית) מהמלתחה המשובחת שלה בפיד, אנחנו בתחושה עזה כי אם רק נציץ פנימה נמצא אוצרות. בקולקציית התיקים ניתן למצוא שאנלים, מיני גוצ'י ולואבה, אבל התיק האחרון הנוצץ איתו הצטלמה הדוגמנית קרץ לנו במיוחד.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
משגעת בוורוד. קורל סימנוביץ' נופשת במרבלה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בסוף השבוע נפשה סימנוביץ' עם בעלה סרג'י רוברטו והילדים בעיירה הספרדית הציורית מרבלה. הלוקים היו קלילים ולא מתאמצים, נרשם גם סט משובח בצבע גוף של אלו יוגה, אבל אותנו תפס לוק ורדרד על רקע בוגונביליות בוורוד פוקסיה. תפאורה זה חשוב, שתדעו.

סימנוביץ' לבשה מכופתרת אוברסייז בצבע ורוד בייבי עם חצאית מיני שחורה קצרצרה לה שסע קדמי עדין. נעלי ה'זכוכית' השקופות עם האבזם הכסוף בפרונט היו של אמינה מואדי, נעל שהפכה למאסט הב בארונה של כל פאשניסטה, אותה ניתן למצוא באתרי היוקרה השונים בעלות של כ-950 דולר.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
התפאורה היא הכול/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

התיק המטריף שהשלים את הלוק שייך למותג האיטלקי Benedetta Bruzziches, מעוטר כולו אבנים קטנטנות בשייפ מלבני ובעל רצועה עבה לכתף עם אבזם כסוף. התיק מגיע בשלל אופציות צבעוניות, וגם בקלאסיקה של כסף ושחור בעלות 727 יורו - כ-2,900 שקלים. מי שתעשה חיפוש מקיף ברשת תוכל להוזיל את הסיפור ולסגור עסקה ב-2,500 שקלים, לא כולל מכס ושאר הפתעות של הרגע האחרון.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
תיק חלום של המותג האיטלקי Benedetta Bruzziches/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

שמלת הג'ינס המעולה של קורל סימנוביץ' היא בול לעונה

לכתבה המלאה
קורל סימנוביץ'. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נעלי הזכוכית של אמינה מואדי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully