וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק מחזירה טרנד נוסטלגי מהניינטיז - אבל עם טוויסט

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 12:03

הסופרמודל אירינה שייק התייצבה על מסלול המרוצים של פורמולה 1 במיאמי וסיפקה פרשנות רעננה לטרנד נוסטלגי משנות התשעים - שמלת סליפ מעל טי לבנה. ספוילר: היא עשתה את זה מושלם וסקסי

בשבועות האחרונים אירינה שייק לא עוצרת, ואנחנו לא מדברות רק על השמועות הרותחות של רומן עם לאונרדו דיקפריו (או שזו בכלל ג'יג'י חדיד), לצד חיזוק קשריה עם האקס ואב בתה בראדלי קופר. הסופרמודל בת ה-37 מפגיזה בלוקים מטריפים אחד אחרי השני בין אם אלו מכנסי טרנינג אפורים יחד עם גופיית סבא שקפקפה ומגפונים מנצנצים שלבשה לאפטר פארטי של המט גאלה, או האנסמבל הבועט שהרכיבה לפסטיבל קואצ'לה. כעת שייק מעלה מהאוב מגמה נוסטלגית מהניינטיז, ומעט שנויה במחלוקת, אותה היא מצליחה לפצח ולשוות לה פרשנות מרעננת והכי אדג'ית.

היפהפייה הברונטית שמתנשאת לגובה 1.78 מטרים התיצבה על מסלול המרוצים של פורמולה 1 במיאמי לצד הבסטיז ריקרדו טישי, מעצב האופנה האיטלקי שהספיק לעמוד בראש בתי האופנה ז'יבנשי וברברי, והדוגמנית סטלה מקסוול. אבל היא לא הגיעה כדי לשחק, ואין לה תחרות - כל מאורע מסוקר הוא הזדמנות פז בשביל שייק להנכיח את מעמדה כאיט גירל האולטימטיבית מהזן החדש, כזו שמעטה מסתוריות אופף אותה ונדמה כי רב הנסתר על הגלוי, מה שרק הופך את ילידת ברית המועצות לשעבר לעוד יותר נחשקת ומסקרנת.

אז ממה מורכב הפיצוח האופנתי האחרון של שייק על מגרש המשחקים של פורמולה 1? שמלת גופיה ארוכה, שחורה ובעיקר שקופה, שנלבשה מעל טי-שירט לבנה קטנטנה, בעוד שמתחתיה בלטו במלוא הדרם תחתוני ביקיני שחורים. אבל שייק לא עצרה שם. היא ציוותה ללוק הרותח גרביים לבנות של נייקי יחד עם נעליים מחודדות א-לה קטרגל עם עקב קיטן, ותיק שחור מקושט בניטים.

את שערה הפזור עיטר כובע מצחייה שחור, והיא סיימה את ההופעה עם שרשר גורמט כסוף ומשקפי שמש כהים בוויב וינטג'י. אימג'ים של שמלה (סאטנית או מרושתת) מעל טי לבנה צצים מעת לעת ברחבי הרשת לאורך השנים האחרונות, אבל הרבה זמן לא עשו את זה כל כך טוב כמו שייק.

שנות ה-90 העליזות, כשהאופנה ששלטה אז שאבה השראה מז'אנרים מוזיקליים כמו גראנג', רייב והיפ-הופ, ובצידם סרטי קאלט כדוגמת "ספרות זולה", "אישה יפה" ו"קלולס", כאשר מתוך השעטנז הבועט הזה נוצר לוק השמלה-שנזרקה-בנונשלנט-על-טי שלבשו כוכבות דור ה-X. מאלישיה סילברסטון ועד וינונה רייד, כאשר בתחילת העשור הנוכחי הצטרפו אליהן אושיות השעה כדוגמת קנדל, קיילי ג'נר וג'יג'י חדיד.

כשהטרנד הגיח במתכונתו הראשונית, וכל מי שהתבגרה בניינטיז זוכרת אותן - שמלות סליפ ישרות (או קומבניזון מעוטרות תחרה) נלבשו מעל חולצות לבנות חלקות. מראה מאתגר שסובל מאז ממוניטין מפוקפק משהו, זה נכון. יחד עם זאת, אם כבר רוחות הניינטיז נושבות שוב לעברנו לפחות הן נושאות עמן את אחד הטרנדים היותר שפויים, שהוא גם סופר פרקטי ובעל פוטנציאל להיות oh so cool, אם רק עושים אותו נכון.

אז תרשמו: כעוגן מרכזי, עדיף להתבסס על השילוב האייקוני של שחור-לבן. אך יש דגשים נוספים עליהם כדאי להתעכב - ראשית, הגביע הקדוש של הלוק הוא הטי כמובן, והיא צריכה להיות לבנה, אטומה, בעלת שרוולים קצרצרים וקרובה אל הגוף. שנית, בחרו בשמלה באורך מקסי (או במינימום מידי), בסילואטה ישרה, ועליה ליפול על הגוף בצורה אגבית. ולסיום סיומת - הכרחי לשדך להופעה נעליים שמהדהדות סגנון גראנג'י, כדוגמת בוטס או מגפוני בוקרים בגובה קרסול. לחילופין בחרו בסלינג בק שיקיות עם חרטום מחודד ועקב קטן.

עוד בוואלה!

אירינה שייק שברה את החוק הגדול לאפטר פארטי

לכתבה המלאה

לאחרונה, וכפי ששייק הציגה, המראה הנוסטלגי המתקמבק מתערבב עם מגמה דומיננטית נוספת ששולטת על שטיחים אדומים והיא: הטרנד השקוף. רק שהחיים האמיתיים הם לא תמיד שטיח נוצץ. לכן במאמץ לאתר משהו לביש יותר, האיט גירלז פונות שוב אל הטישרט הלבנה שסוגרת את הפינה והדילמה. זאת ועוד, את שמלת הסליפ הנצחית עם כתפיות הספגטי מחליפה כעת שמלת גופיה מבד mesh דקיק, הכי לא מתאמצת ובעיקר שקופה. כמובן שאת תחתוני הביקיני (כפי ששייק העזה ללבוש) אפשר בקלות להמיר בטייטס קצרצרים או בתחתוני מקסי בגזרה גבוהה ומחמיאה. אבל אחרי הכל, בסגנון המדובר תעוזה היא סוד כל הסיפור, משמע זה אך מתבקש לגלות טפח ולכסות טפחיים, או להיפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully