וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון הפתיעה באירוויזיון בשמלת נשף כחולה

רגע לפני שהיוניקורן שלנו עלתה לבמה, הפתיעה קייט מידלטון בגמר האירוויזיון בהופעה מוזיקלית משלה כשהיא מנגנת על הפסנתר בשמלת נשף יוקרתית - אז מה היא לבשה?

אירוויזיון מתוח במיוחד עבר על כולנו, עם הרבה תקווה שנועה קירל תזכה, אבל הנציגה השבדית עם התוספות הבלתי נגמרות בשיער היא זו שלקחה, בדיוק כמו בהימורים. עם כל הציפייה, לנסיכה מווילש קייט מידלטון דווקא לא ציפינו באירוע הזה. היא אומנם מולטי טאלנט, אבל הרגע המפתיע בו ניגנה על הפסנתר בגמר האירוויזיון היה די שוק לכל הצופים בבית.

מוקדם יותר החודש צולם הסרטון בטירת ווינזדור כשקייט מידלטון יושבת ליד הפסנתר ומנגנת עם הלהקה האוקראינית Kalush Orchestra במחווה מרגשת לנשיא ולדימיר זלנסקי. חדי העין הבחינו כי השמלה שלבשה מידלטון נשפכה באופן מופתי על השטיח האדום בחדר וכל פיסת בד הונחה במדויק לצורך הצילומים.

קייטי נראתה מרהיב בשמלת וואן-שולדר כחולה של המעצבת האהובה עליה ג'ני פקהאם (מיד אחרי מקווין), באופן מפתיע לא פיס ממוחזר ומדובר בשמלת ערב שנמכרת כעת בנט-אה-פורטה בעלות 2,940 פאונד.

משיערה שעוצב בפן גלי והוסט לאחור בכדי להדגיש את אלמנט הכתף אחת, בצבץ עגיל עם אבן ספיר מכובדת ושיבוץ יהלומים. זוג עגילים אשר קיבלה מידלטון בירושה מהמלכה אליזבת המנוחה.

קייט מידלטון על הפסנתר

עוד בוואלה!

אדום עולה: קייט מידלטון נראתה מדהים בחליפה הזו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully