וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה: קייט מידלטון נראתה מדהים בחליפה הזו

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 8:53

קונצרט ההכתרה של המלך צ'ארלס היה פומפוזי כמתוכנן, ובעוד שקיילי פרי לבשה על הבמה שמלה זהובה מטורפת, קייט מידלטון נופפה מהיציע בחליפה קלאסית מנצחת

אנחנו עדיין על אדי ההכתרה של המלך צ'ארלס (אירוע כל כך מוגזם, אבל זה לא האישיו פה) והפעם קונצרט הילולה לכבודו של המלך: קייטי פרי, ליונל ריצ'י, טייק דאת', ניקול שרזינגר וקייט מידלטון אחת יושבת בקהל בוהקת באדום.

קייטי פרי. GettyImages
קייטי פרי בקונצרט לכבודו של המלך צ'ארלס/GettyImages

איך נותרו הכוחות לכל האירועים האלו לא נדע, זה כנראה אחד הכוחות ששמורים רק למשפחות אצולה. אחרי שהפציעה בגלימה של מקווין לטקס ההכתרה ונזר מעוטר עלים, בחרה הפעם הנסיכה מווילס חליפה אדומה קלאסית שכבר לבשה בעבר, אבל שוב, לא שחררה ממעצב הבית.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון מנופפת מהיציע/GettyImages

האדום היה אדום מאוד עם ז'קט של מקווין בכפתור כפול בעלות 1,790 יורו, ומכנסיים מחויטים בגזרה ישרה ב-690ֶ יורו. בגזרת התכשיטים נרשם סוף סוף רענון מהאוסף הקבוע של ארמון המלוכה ומידלטון הגיעה בסט האייקוני של ואן קליף. הטענה היא כי זהו אחד המותגים האהובים על המלכה קמילה ומדובר במעין מחווה. מותק של ממש.

שרשרת הפרחים בגרסת הקומות, זהב ובפנים אמייל בגוון פנינה בעלות 7,850 פאונד ועגילים תואמים ב-5,400 פאונד. אנחנו כמובן היינו מסתפקות בצמיד הקלאסי של המותג.

לידה ישבה הנסיכה יוג'יני ההריונית בשמלה לבנה יפה של גבריאלה הרסט עם עיטורים שחורים לכל אורכה ופפיון נקשר בגב, אבל כמו תמיד - קייטי גנבה את ההצגה.

עוד בוואלה!

לטיסיה מלכת ספרד ביאסה בהכתרה - אבל הדהימה יום לפני

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
חליפה של מקווין ותכשיטים של ואן קליף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully