וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה שקטה: אל תתנו ללוק ה'פשוט' של קייטי הולמס לבלבל אתכם

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 13:02

אשפית בסגנון הסטריט סטייל, כזה שנראה הכי בסיסי שיש, אך מתגלה כסופר לאקשרי, עם הפריטים החמים של הרגע - זו האמנות של קייטי הולמס, ואת הלוק האחרון שלה פשוט אסור לפספס

כשזה מגיע לסטריט סטייל, תמיד אפשר לסמוך על תמונותיה של קייטי הולמס מסתובבת ברחובות ניו יורק בלוקים שנראים אגביים לכאורה, אבל איכשהו לא מצליחים לצאת לנו מהראש. רגע לפני שהיא כובשת את השטיח האדום בפסטיבל קאן, השחקנית עם המלתחה הנחשקת התהלכה כאחת האדם במגרש הביתי שלה והציגה שתי פרשנויות לטוטאל לוק שנרצה לאמץ בהקדם האפשרי.

הקונספט הקז'ואלי שהולמס הדגימה ביומיים האחרונים מבוסס על חצאית מקסי לבנה ורחבה בצללית אוברסייזית עתירת קפלי בד, אליה ציוותה סריג אוברסייזי, נעליים שטוחות ותיק צד. אבל אל תתנו לאנסבל הפשוט להטעות אתכן, מדובר בתרגום קז'ואלי מדויק למגמת העושר המוסווה הידועה בכינוי "יוקרה שקטה".

חצאית העוגן הלבנה שנלבשה פעמיים ברצף הינה דגם ישן מבית האופנה החביב על קייטי שנושא את אותו השם אבל מאוית אחרת, Khaite, אחד הלייבלים החזקים בז'אנר. בפעם אחת החצאית נלבשה עם סריג בגווני יין אדום בשילוב דגם סולד אאוט של נעלי בלרינה שחורות מבית מיומיו (כ- 1,000$) ותיק קאמל של המעצב פיליפ לים ב-495$.

יממה אחרי, ניצולת הסיינטולוגיה הלכה על מתודה קלאסית של לבן, אפור ושחור עם חלק עליון בדמות סריג אפרפר בעל מחשוף וי אשר חשף סט שרשרות באורחים שונים. כדאי לשים לב לערבוב המוצלח של כסף וזהב על צווארה הענוג, סוג של טאבו עבור רבות מאיתנו אך במקרה של קייטי זה עובד ומתפקד כדיטייל קטן עם אפקט משמעותי.

עוד בוואלה!

מביאה את האביב: קייטי הולמס בחליפה חלומית

לכתבה המלאה

את תיק העור השחור של Toteme (1,390$) ששודך להופעה, עוד מותג מוביל בעולמות היוקרה השקטה, כבר ראינו עליה מספר פעמים בחודשים האחרונים, והוא לגמרי פיס מוצדק לחרישות. להשלמת ההופעה נבחרו סנדלי מטיילים בגווני לבן שחור מקולקציית השת"פ המסקרנת של קלואה וטבע (490$). את רצף הלוקים הנ"ל ליוו זוג משקפי שמש שחורים גדולים, שיער לא מעובד ופנים נקיות מאיפור, כך שמלבד מחירי הפריטים ניתן לומר שמה שקנה אותנו פה היא היכולת ליישם בקלות את הסטייל ההורס של הכוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully