וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר וסקסי: הסטייל החדש של איוונקה טראמפ

בתו של נשיא ארה"ב לשעבר שואפת לנער מעליה את תדמית הבית הלבן לטובת מראה של 'איט גירל' בוייבים של מיאמי, מקום משכנה החדש. איוונקה טראמפ יוצאת לבלות בשני לוקים שובבים וכיפים

מאז שעזבה את הבית הלבן בינואר 2021, נדמה שבתו של נשיא ארה"ב לשעבר התאמצה להוריד פרופיל לאחר השנים הסוערות בהן שימשה לצד בעלה בתפקיד יועצת בכירה של הנשיא. אחרי שנים בהם נאלצה להציג לוק "מכובד" התואם את המעמד הממלכתי, בתקופה האחרונה איוונקה טראמפ משיקה את עצמה בסטייל חדש, צעיר, סקסי והרבה יותר כיפי.

זה התחיל בשמלת מיני סטרפלס הדוקה וקטנה שלבשה לדייט נייט עם בעלה, ג'ראד קושניר, להופעה של הג'יפסי קינגס במועדון הקרבון ביץ' שבמיאמי. צמד היועצים לשעבר נראה תוסס ועולז עת שיצא שלוב ידיים מהקונצרט - הוא בג'ינס וטי-שירט, היא בפיסת בד מודפסת מקולקציית ריזורט 23 של אמיליו פוצ'י.

השמלה, 677$, עשויה טקסטיל סטרצ'י מגורען ועליו פרינט המרמו המפורסם של המותג בגוונים עזים של שחור, אדום, צהוב, טורקיז, ירוק ולבן. אם זה לא מספיק לוהט, האימא לשלושה צירפה לסיפור סנדלי עקב באדום של הלייבל הרותח Khatie ב-980$ וקלאץ' קרוקו בגוון זהב של המעצבת מריה אוליבר ב-1,865$. לא שציפינו למצוא אותה בטוטאל לוק על טהרת פריטי רשת אופנה מהירה כל שהיא, אבל היה נחמד אם הייתה מגוונת עם עלה תאנה נגיש כלשהו, סתם בשביל הטעם הטוב.

המראה החדש של טראמפ-קושניר כולל גם סילואטה שרירית ואקסטרה מחוטבת מהרגיל ממנה אפשר להתרשם בלוק נוסף שהעלתה ממש היום (שני) בו היא לובשת סט צמוד בגוון קרם המורכב מטופ חושף כתפיים ובטן בשילוב חצאית תואמת. עיצובה של החצאית בצללית וי הנוצרת מקשר במרכז החגורה הוא טרנד בפני עצמו, ובמקרה של איוונקה הוא מעמיק את חשיפת מראה הבטן ההדוקה של הכוכבת.

אם יורשה לנו להסיק מסקנות מרצף הלוקים האחרון, נראה כי בתו של נשיא ארה"ב לשעבר שואפת לנער מעליה את תדמית הבית הלבן לטובת מראה של איט גירל בווייבים של מיאמי, מקום משכנה החדש של המשפחה לאחר התקופה הסוערת בוושינגטון. בנובמבר האחרון לאחר שדונלד טראמפ הודיע כי יתמודד שוב לנשיאות, איוונקה פרסמה הצהרה שבה נאמר: 'אני אוהבת את אבא שלי מאוד. הפעם, אני בוחרת לתעדף את ילדיי הצעירים ואת החיים הפרטיים שאנו יוצרים כמשפחה".

עוד בוואלה!

לבוש רשמי - אאוט, לבוש קיצי - אין: המהפך של איוונקה טראמפ

לכתבה המלאה

את השנתיים האחרונות העבירה משפחת קושניר ב-Arte Surfside, בניין דירות יוקרתי השוכן בין מיאמי ביץ' ל-Bal Harbour. בימים אלו הם קרובים לסיים את השיפוצים באחוזת החוף שלהם בשווי 24 מיליון דולר באינדיאן קריק, אי אקסקלוסיבי המכונה 'בונקר המיליארדרים'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully