וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבוש רשמי - אאוט, לבוש קיצי - אין: המהפך של איוונקה טראמפ

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 16:27

דונלד טראמפ אולי התבאס שהפסיד את נשיאות ארה"ב, אבל אם לשפוט לפי התמונות - הבת שלו איוונקה דווקא ממש מרוצה. לבילוי משפחתי במיאמי היא לבשה שמלה צהובה קלילה עם כובע קש ומשקפי שמש גדולים. הכול אני יכול בחופש הגדול

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות/רויטרס

אם תשאלו את איוונקה טראמפ, זה ממש לא נורא שאבא שלה דונלד הפסיד את הבחירות לקדנציה נוספת בנשיאות ארצות הברית. הוא אולי קצת מתבאס על זה ואף הצהיר כי בכוונתו לרוץ שוב לנשיאות בסוף הקדנציה הנוכחית של ג'ו ביידן, אבל אם לשפוט לפי התמונות של איוונקה מחצי השנה האחרונה, נראה שהיא דווקא ממש נהנית מהחופש ועפה על החיים אחרי ארבע שנים בתור יועצת בבית הלבן. אחד הדברים שהיא כנראה, כך אנחנו מהמרות, הכי מרוצה לגביו זה המעבר מלבוש מחויט, רשמי ואלגנטי ללבוש קיצי, קליל ובלתי מתאמץ.

איוונקה טראמפ. Backgrid, בקריד
איוונקה טראמפ עברה ל"מוד קיץ" עם שמלה של רפורמיישן/בקריד, Backgrid

הבת הראשונה של ארצות הברית לשעבר נתפסה בעדשת הפפראצי ביום שבת האחרון מבלה יחד עם משפחתה במיאמי. מה שהפתיע אותנו במיוחד היה הלוק העונתי והנגיש שהוא שונה לחלוטין מכל מה שהתרגלנו לראות במלתחה של איוונקה - גם מבחינת הסגנון וגם מבחינת המחיר.

לשיטוט ברחובות עם בעלה ג'ראד קושנר והילדים הרכובים על אופניים, לבשה איוונקה שמלה צהובה באורך מידי של המותג רפורמיישן עם פרחים גדולים בצבע לבן. השמלה מגיעה בגזרת קשירה שיוצרת גב חשוף, פלוס קאט אאוט מיותר וסתמי בבטן, שעליו לגמרי היינו מוותרות.

עוד בוואלה! אופנה

אזרחית מן המניין: איוונקה טראמפ מקלילה בחיים שאחרי

לכתבה המלאה

להשלמת הלוק הוסיפה איוונקה סניקרס לבנות, כובע קש ומשקפי שמש גדולים, כדי להגן ככל הניתן על עור הפנים מפני הקרינה המסוכנת. מעניין לראות שעל פרק כף היד שלה עדיין אפשר למצוא את הצמיד האדום נגד עין הרע. ג'ראד, שגם הוא עבד תחת ממשל טראמפ בארבע השנים האחרונות, התחבר גם כן לווייב החופשה ולבש מכנסיים קצרים, חולצת טי לבנה וכובע מצחייה.

הטיול המשפחתי הרגוע עם הלבוש באווירת החופש הגדול התקיים במקביל לוועידת G-7 העולמית שמאגדת את כל מנהיגי העולם - והפעם אפילו את הדוכסית מקיימברידג, קייט מידלטון. בעבר פסגה שכזו הייתה מסוג האירועים שמכניסים את המשפחה לכוננות, אך השנה קיומו של האירוע ממש לא נוגע אליהם, ומשפחת קושנר-טראמפ ממשיכה לשדר "חופשה כרגיל". התזכורת היחידה, אולי, לעובדה שפעם הם היו המשפחה החזקה שעומדת בראש המעצמה החזקה בעולם היא שני המאבטחים שנשרכו מאחור. אתם יודעים, על כל איום שלא יבוא.

איוונקה טראמפ ג'ראד קושנר. Backgrid, בקריד
טיול משפחתי. איוונקה, ג'ראד והילדים/בקריד, Backgrid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully