וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר למועדון הדאנג'ן: הלוק המבהיל של אירינה שייק

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 13:23

בין הנשים שפוקדות את השטיח האדום בפסטיבל קאן הייתה גם אחת - אירינה שייק שמה. לא ברור מה עבר על אשפית הסטריט סטייל, אבל הלוקים הלכו והתדרדרו מדחי אל דחי

אחרי החוטיני של המשפיענית אמילי סינדלב שבצבץ משמלת הפאקו רבאן שלה בסוף השבוע, חשבנו שזהו, הגענו לטופ. בצער רב הוזילו את השטיח האדום של פסטיבל קאן שבמרוצת השנים באמת היה לוקיישן אירוע מצוין ללוקים משובחים. לא פחות מטקסי האוסקר וגלובוס הזהב. הסטייליסטים של הכוכבות היו עסוקים בלהרכיב מלתחה מבוקר ועד ערב, כששרשרת הלוקים מתכתבים אחד עם השני, אבל נראה שטרנד הישבנים, המפשעות ושות' כבש כל חלקה טובה.

אירינה שייק. GettyImages
אירינה שייק והסייד בוב/GettyImages

המאכזבת התורנית היא אירינה שייק, שממנה באמת, אבל באמת לא ציפינו. הטופ מודל אשפית בסטריט סטייל ובשמלות שטיח אדום, אבל בסוף השבוע האחרון משהו התפקשש. הלוק הראשון לא היה נורא כמו השני, אך עדיין לא מהודק בשלמותו כמו ששייק יודעת.

מדובר בשמלת קומות כחולה של ג'ורג'יו ארמני עם שני חלקי טול בגימור רשת המונחים על החזה ויוצרים מחשוף עמוק. שיערה של שייק עוצב במראה הרטוב והגלי, מה שלא החמיא כלל לשמלה, עם אייליינר חתולי ועגילי יהלומים גדולים של תכשיטי מסיקה.

אירינה שייק. GettyImages
אירינה שייק לובשת ג'ורג'יו ארמני לצד הבסטי ריקרדו טישי/GettyImages

יום לאחר מכן פקדה שייק שוב את השטיח האדום, הפעם המראה בהשראת מועדון הדאנג'ן. שתי פיסות עור המונחות בהצלב על החזה של המותג האדג'י mowalola, עם נגיעות שפשופים אדומות. מדובר במעין חליפה (אם יורשה לנו לקרוא לזה ככה) ולטופ חצאית מקסי בגזרה אקסטרה אקסטרה נמוכה עד לקו המפשעה בתוספת ריצ'רץ'. שלא נדע.

אירינה שייק. GettyImages
היישר למועדון הדאנג'ן - שייק ב-mowalola/GettyImages

אם יש משהו שכן חיבבנו בכל הלוק הזה הוא שאירינה בחרה במראה פנים נקי לגמרי, גם על הסיקס פאק מגיעות תשבוחות ושרשרת הנשר בתוספת היהלום הענק במרכז גם כן היה פיס שלא רואים בכל יום.

עוד בוואלה!

אירינה שייק שברה את החוק הגדול לאפטר פארטי

לכתבה המלאה
אירינה שייק. GettyImages
לוק קשוח מאוד מקולקציית סתיו-חורף 23/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully