וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר טוב: גל גברעם עושה תיקון

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 12:55

הרשת געשה בעקבות השמלה החושפנית שלבשה גל גברעם להשקת מותג הטיפוח החדש שלה, אבל יומיים אחרי נראתה יוצאת הריאליטי בלוק נוסף של דרור קונטנטו כחלק משיתוף פעולה יוקרתי, הפעם מתוחכם ושיקי במיוחד. צריך לדעת גם להרים

בתחילת השבוע השיקה גל גברעם את מותג הטיפוח החדש שלה "נורית", על שם דודתה שנפטרה, והתגובות הזועמות על הלוק שבחרה לאירוע היו קטלניות. "עצוב שיהודיה ככה הולכת ולא מתביישת", "את מודל לחיקוי ואם בת תלך ככה בגללך תקחי את זה על המצפון שלך", ועוד שלל טינופים. הגולשים שטפו את דף האינסטגרם של יוצאת הריאליטי, אך חשוב לציין שהיו גם כאלה שחיזקו והבהירו עד כמה חשוב שאישה תתלבש איך שהיא רוצה, מבלי להיכנע לתכתיבים.

גל גברעם. ניר פקין
לא הניחו לה - גל גברעם לובשת דרור קונטנטו להשקת מותג הטיפוח שלה/ניר פקין

ללא קשר לצניעות, יהדות ושאר משתנים, ברמה האופנתית נטו - גם אנחנו לא חיבבנו את הלוק. מצועצע מדי, שקוף מדי, וגם הביוטי לא עשה חסד עם המראה הכללי. אבל כל אחת נופלת, וצריך לדעת גם לקום, והנה יומיים אחרי נראתה גל גברעם בשיא שלה כשהיא לובשת שמלה של אותו המעצב ונראית סופיסטית וקלאסית במיוחד.

גל גברעם. דנה לביא,
עושה תיקון. גל גברעם שוב לובשת קונטנטו/דנה לביא

מעצב שמלות הכלה והערב המצליח דרור קונטנטו יצא בשיתוף פעולה יוקרתי עם חברת התעופה KLM ועיצב קולקציית קפסולה של 7 דגמים בהשראת צבעי המטוס. חברת התעופה ההולנדית השיקה אמש (שלישי) את המטוס החדש של החברה בבית השגריר ההולנדי ובתצוגת האופנה צעדה לא אחרת מאשר גל גברעם.

גל גברעם. דנה לביא,
הרבה, הרבה יותר טוב/דנה לביא

גברעם לבשה שמלת מיני לבנה, מעוטרת כולה כפתורים זהובים עם מחשוף מעודן ושתי כתפיות עבות, תוספת פפלום מחמיאה במותניים ושני שסעים קדמיים סקסיים בדיוק (!) במידה. שיערה היה אסוף לגולגול מתוח, אייליינר שחור עוצמתי בגזרת האיפור, וזוג עגילים באבנים צבעוניות בהשראת העיטורים שעל השמלות הנוספות מהקולקציה, וכמו אלו שנראו על אותה שמלה חושפנית מדוברת. הרבה, הרבה יותר טוב.

דרור קונטנטו. דנה לביא,
דרור קונטנטו בשיתוף פעולה מיוחד עם KLM/דנה לביא

עוד בוואלה!

ירוקות מקנאה: אנה ארונוב נראתה היסטרית בשמלה הזו

לכתבה המלאה
גל גברעם. דנה לביא,
סידורים אחרונים. גל גברעם/דנה לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully