וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה לך? השמלה הסקסית של רונה לי שמעון כרגע בחצי מחיר

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 11:55

לרגל העונה החדשה של תוכנית הריקודים המצליחה הגיעו כל המתמודדים וחבר השופטים - אבל הייתה אחת שגנבה את ההצגה. רונה לי שמעון, או הגירלפרנד החדשה של סטטיק אם תרצו בשמלת מעטפת ססגונית שמפארת את הפיגורה המדהימה שלה שנמכרת כעת ב-50% הנחה

רונה לי שמעון קורנת, וקשה לנו לשים את האצבע אם זו הזוגיות החדשה עם הזמר המצליח, עבודת שימרים מופלאה, או בכלל שיזוף מלאכותי מוצלח ביותר. לכאן או לכאן השופטת האהובה הגיעה להשקת העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת וגנבה את ההצגה בשמלת מעטפת מגה סקסית.

רונה לי שמעון. אורטל דהן,
רונה לי שמעון רותחת בהשקת העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים/אורטל דהן

שמעון הייתה מהמצטיינות גם בעונה הקודמת, ואם זו יריית הפתיחה ניכר כי יש למה לצפות. השחקנית הגיעה בשמלת מעטפת בהדפס פסיכודלי מעודן בגווני צהוב ניאון וסגול לבנדר של המותג המקומי מאדר אוף אול. כתפיות ספגטי דקיקות עם מפתח מעודן בחזה מינוס חזייה, כי רק ככה לובשים את השמלה הזו, ושסע שובב ממנו נגלים עיטורי ראפלס.

רונה לי שמעון. יח"צ,
שמלת מעטפת ססגונית של מאדר אוף אול/יח"צ

לכל המעוניינות, וכאלו שנצאות בשיא החיפושים לעונת החתונות - השמלה הנהדרת מוצעת כרגע בחצי מחיר, 630 שקלים במקום 1,200, בול לאירוע צהריים, רק אומרות. את השמלה אבזרה שמעון עם צמיד חוליות מאסיבי בזהב ועגילי חישוק זהובים, איפור מינימליסטי ורק שיערה הארוך מתנפנף בשחרור מוחלט. הזהב של השכונה.

עוד בוואלה!

רונה לי שמעון בשמלת סליפ נוצצת

לכתבה המלאה
רונה לי שמעון. יח"צ,
שיקית במקסימום. רונה לי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully