וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי שמעון חזרה למסך בשמלה משוגעת

22.3.2022 / 8:15

אחרי היעדרות של שבוע מהמסך שבה רונה לי שמעון לשולחן השופטים במלוא הדרה. שמלה ירוקה שמהללת את הרגליים הבלתי נגמרות שלה והכול תודות למעצבת ישראלית שיודעת גלאם מהו

רוקדים עם כוכבים החלו את שידורי הלייב שלהם, כששבוע שעבר היה חוסר מורגש על שולחן השופטים. רונה לי שמעון, הסוס המנצח בגזרת הסטיילינג בתוכנית, נעדרה כחלק מצילומי "פאודה" שהתקיימו בבודפשט.

אמש (שני) זכינו לקבל אותה בקאמבק ממוטט ושובה עין: ירוק, נוצץ וסקסי. זו הפעם השנייה שהיא עולה לשידור בבחירת אאוטפיט ירקרק ושטוף גלאם. בפעם האחרונה נראתה בשמלת סטרפלס של גליה להב והפעם, בפרגון קומפלט לברטה, בית אופנה ישראלי.

בסיבוב הקודם - שמלה ירוקה של גליה להב

הבאדי המרשים שבחסותה, השתחל היישר לתוך שמלת כתפיות באורך מקסי. פאייטים בצבע ירוק כהה נצנצו אחד לצד השני, בנוסף למחשוף קדמי מחושב של עיצוב בקו תפר ישר. החלק הספייסי הגיע בצורת שסע גבוה, שמציג את הרגליים שלא נגמרות - שכבר די הפכו לאייקוניות בעצמן.

רונה לי שמעון, רוקדים עם כוכבים. יח"צ,
מהפנטת בברטה. רונה לי שמעון/יח"צ

אמנם את הגב לא רואים בשידור, אבל התמונות באינסטה חושפות חלק אחורי של גזרת מותניים גבוהה, שמובילה להצצה לעיצוב גב פתוח (ושרירי במקרה שלה). עליו התנוססה עבודתו של מעצב השיער עדן ירושלמי: קוקו ארוך וחלק מסורק אחורנית - כי מי צריך גרנדיוזיות על הראס אחרי התמוטטות עצבים מובהקת מהשמלה?

עוד בוואלה!

ברבור לבן: לוסי איוב בשמלה מטריפת חושים

לכתבה המלאה

בתכני הביוטי התווסף מייק-אפ משלים מבית דיור בוטיק. שהמשיך גם הוא בקו העדין של התסרוקת, יחד עם זוג עגילים נתלים וקצרים של ה.שטרן, הכול תחת שרביטה של הסטייליסטית מזל חסון. מאז תחילת שידורי המרקדים על המסך שלנו, גילינו את רונה לי מחדש ואחרי היעדרותה לאחרונה, הבנו שהחוסר גרם לנו להעריך! בהחלט חזרה לשגרה מתוקה ורותחת במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully