וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוור קאפל: הסטייל הזוגי של רוזי הנטינגטון-וויטלי וג'ייסון סטיית'ם מוטט אותנו

29.5.2023 / 8:08

לרגל עליית מותחן האקשן "מהיר ועצבני 10" לאקרנים, השחקן ג'ייסון סטיית'ם יוצא מבין הצללים ומתייצב לצד ארוסתו היפהפייה, הדוגמנית והשחקנית רוזי הנטינגטון-וויטלי, על השטיח האדום ובפיד האינסטה. גללו לכל הפרטים והלוקים הזוגיים הרותחים

רוזי הנטינגטון-וויטלי, דוגמנית על, שחקנית ובעלת מותג הביוטי Rose Inc, והארוס שלה מזה 7 שנים, השחקן ג'ייסון סטיית'ם, מתחזקים זוגיות יפה ומעוררת השראה (וקנאה) כבר יותר מעשור, ואף מצליחים לשמור על מידה של פרטיות יחסית למעמדם כזוג בפרופיל הוליוודי גבוה. הופעותיו של סטיית'ם על שטיחים אדומים פומפוזיים לצידה של בת זוגו די נדירים, אך בשבועיים האחרונים הפיד של השניים נתמלא בתמונות משותפות נוטפות סטייל זוגי רותח, ולא בכדי. הסרט העשירי בסדרת מותחן-הפעולה "מהיר ועצבני" בדיוק עלה לאקרנים ברחבי העולם - סיבה מספיק טובה עבורו להרים הילוך במאמצי השיווק העצמי ברשתות.

היא דוגמנית ושחקנית בריטית בת 36 ממוצא יהודי, שפרצה כמלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט והובילה קמפיינים נחשקים למותגי על. אחרי שעיטרה שערי מגזינים רבים, ב-2011 נבחרה על ידי "מקסים" לאישה הסקסית בעולם, וכיכבה בסרטים "רובוטריקים 3" ו"מקס הזועם: כביש הזעם". הוא שחקן קולנוע ומפיק סרטים בן 55 ממוצא אנגלי, ובעברו דוגמן וצוללן, הידוע בעיקר בשל סרטי אקשן שוברי קופות בהם גילם דמויות קשוחות וחסרות תקנה. מ"המשלח", "הג'וב האיטלקי", "יחידה עילית", ועד הסדרות "בלתי נשכחים" ו"מהיר ועצבני" כמובן. הקריירה שלו כשחקן וכמפיק זכתה לרוב לביקורות עקב חוסר עומק וגיוון בסרטיו, אך בה בעת גם לשבחים על הובלת תעשיית סרטי הפעולה של שנות ה-2000.

דוגמנית העל וכוכב "מהיר ועצבני" החלו לצאת לראשונה בשנת 2009 לאחר שנפגשו במסיבה. השניים התארסו ב-2016, אך מעולם לא נישאו, והם חולקים שני ילדים, ג'ק ואיזבלה. בראיונות אחרונים הנטינגטון-וויטלי סיפרה שהם מתכננים להתחתן בסופו של דבר. עם זאת, האימא לשניים אמרה שאינם ממהרים, וכי היא מאמינה שזה "יקרה בזמנו". עד שההבטחה הזו תתממש ונזכה לראות אותה בשמלת כלה, לא נותר לנו אלא להתמוגג מההופעות הזוגיות האחרונות והסופר מתואמות שלהם. החל מבילויים משותפים על שטיחים אדומים, כולל גילויי חיבה אינסטגרמיים כדוגמת "אני אוהבת אותך לנצח" שדוגמנית העל הגיבה לפוסט בשחור-לבן שסטיית'ם העלה, ועד לשורה ראשונה בתצוגת אופנה שסביבה כל ההייפ.

הנטינגטון-וויטלי ליוותה את סטיית'ם לבכורה העולמית של "מהיר ועצבני 10" ברומא, איטליה עם הקולוסיאום ששימש כרקע לשטיח האדום, כל העיניים היו נשואות לשחקן ודוגמנית-העל שלצידו. וויטלי לבשה שמלת מחוך מטריפה, א-סימטרית ושקופה למחצה של דולצ'ה וגבאנה מקולקציית אביב 2023, שהתהדרה בשסע ירך גבוה, כולל כפפות וגרביונים שקופים, בעוד שארוסה הדהד את סטייל 'הקשוח' שהוא מתחזק באנסמבל סמי-פורמאלי שכלל מכופתרת ומכנסיים שחורים עם פסי סיכה. סתייט'ם סגר את הלוק עם משקפי שמש 'דיסטנס' (שעוד יחזרו במערכות הבאות) ושידר אטיטיוד מרוחק, שרק מוסיף לו נקודות במדד הנחשקות.

לפני שהזוג המגה-פוטוגני שם פעמיו לפסטיבל קאן, הם הספיקו להנות מזמן איכות ברומא שכלל ביקור במונומנטים היסטוריים וארוחה מפנקת אותה הנטינגטון-וויטלי שיתפה בפיד שלה, כולל הצצה ללוקים על טהרת הקז'ואל שיק שהם לבשו. היא במראה מונוכרומטי בשמנת עם סוודר אוברסייז ומכנסיים מחויטים נשפכים שהודקו למותניה בחגורה דקיקה בגוון חיטה ("יוקרה שקטה" זה כאן), והוא בחליפה אפורה תחתיה בצבצה טי כחולה כהה. עם הגיעם לקאן החמימה בדרום מזרח צרפת, דוגמנית העל נשארה עם אותה פלטת צבעים בהירה (כולל החגורה) ורק החליפה את הסוודר בווסט מדויק, ואת הסניקרס הצ'אנקיות בזוג סנדלים.

בפסטיבל קאן, הנטינגטון-וויטלי, שביומיום היא חובבת מינימליזם מושבעת, הצליחה לשמור על האסתטיקה הזו גם כשהעלתה את רף הגלאם על השטיח האדום, ובאווירת אולד הוליווד. בין אם זו השמלה השחורה בעלת שרוול אחד של ולנטינו שחשפה גב ועוטרה בפפיון לבן עצום, או הלבנה המתוכשטת של פנדי בשילוב סנדלי אקווזורה כסופים. אך ההופעה המשותפת של הזוג הרותח על השטיח האדום, כשהיה זה הפעם סטיית'ם שהתלווה לארוסתו אל טקס פרסי "Kering Women in Motion", היא זו שבאמת שבתה את ליבנו ומבטנו.

הנטינגטון-וויטלי היממה בשמלת סטרפלס שחורה של סן לורן, שהתהדרה בשרוולי כפפה אשר התחברו למפתח הלב העמוק. את ההופעה המטמטמת היא חתמה עם ענק נוטף יהלומים בן שלוש שורות מבית בולגרי, פלוס צמידים תואמים, משקפי שמש ונעלי פאמפס בשחור. החצי השני שלה לבש חליפת טוקסידו רשמית ומדויקת, שהחמיאה עד מאוד לאהובתו התמירה שלצידו.

הם המשיכו את רצף מערכות הלבוש המעולות שלהם, בעיקר ביחד אך גם לחוד, בתצוגה של ורסצ'ה לקיץ 2023, אשר הציגה שיתוף פעולה עם הזמרת והאיט גירל דואה ליפה (ובפעם הראשונה שבית האופנה האיטלקי חולק את המסלול בשת"פ שכזה), בעוד שרשימת האורחים הייתה כמובן דקדנטית לפחות כמו התלבושות שדונטלה ודואה הציגו.

הנטינגטון-וויטלי וסטיית'ם תפסו את השורה הראשונה למרגלות הבריכה בלוקשיין ההיסטרי בקאן, ושוב הלכו על מאצ'י מאץ', אבל מתוחכם. כפי שקוד הלבוש מחייב, שניהם לבשו ורסצ'ה כמובן: הדוגמנית היפהפייה לבשה שמלת מיני שחורה בסילואטת בלייזר עם מפתחים בצידי המותניים, ובגזרת הסטיילינג השאירה את שיערה פזור א-לה 'טבעי', איפור רך, וסנדלי עקב להן רצועות דקיקות. בעוד בן זוגה לבש חליפה אפורה כהה מחויטת אך משוחררת, לה ציוות טישרט וסניקרס בלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully