וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר להעלים עין: קיילי ג'נר סוף סוף מתלבשת בקלאס

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 14:05

על אף ההערצה העיוורת של הנערות למלכת אימפריית הביוטי קיילי ג'נר, ברוב הפעמים היא רחוקה שנות אור מלוקים בסטייל. באופן מפתיע, בימים האחרונים מבלה הג'נרית באירופה ומסחררת בלוקים יוקרתיים ומאופקים. אהבנו מאוד

בקונטרסט שחור-לבן, גזרות מדויקות ולא מתאמצות (מדי) בתוספת גלאם מאופק - קיילי ג'נר סוף סוף מפגינה קורטוב של שיק אמיתי. כזה שלא מהדהד מותגים מכף רגל ועד ראש (ולא שאין שם), ומשרה מעין ניקיון שממש נעים להסתכל עליו. בימים אלו שוהה הג'נרית בפריז שם נהנתה מהופעה של קווין בי.

קיילי (25) החליטה ליישר קו עם הלוקיישן ועלתה על שיק צרפתי כשפתחה את סיבוב ההופעה בשמלת מידי מקסימה עם צווארון קולר וחצאית A עם מותן נמוכה. הגזרה הייתה טרה שיק כשקיילי ציוותה ללוק סנדלים לבנים מינמליסטיים, תיק לבן קטן אותו אחזה בידה וגם האסוף המרושל היה כל מה שצריך בשביל ה"יוקרה השקטה" הזו.

מעט אחר כך נרשמה עוד חליפה לבנה מצוינת של פרגאמו - חצאית מיני מחויטת ב-435 דולר עם ז'קט תואם הנסגר בכפתור אחד ב-725 דולר, סולידיות במיטבה בשילוב משקפי שמש של ג'וצ'י באווירת מטריקס ונעלי פאמפס של דה רואו ב-1,090 דולר.

עוד לוק של בית האופנה האיטלקי שעובר מתיחת פנים משובחת - מיני לבנה עם כתף אחת בשילוב ברדס, כזה שהזכיר לנו את הלוק האייקוני של קיילי מינוג מהקליפ - can't get u out off my head. את המראה השלימה עם מיקרו בג לבן וידית כסופה בצורת חישוק ונעלי סטילסטו בגימור לק.

הלוק האחרון והמטריף ביותר לטעמנו היה כשקיילי יצאה מארוחת ערב לבושה בשמלה שחורה שמיימית של בוטגה ונטה ב-3,900 דולר בגזרת קולר מעולה שמחמיאה לחזה, מותן נמוכה אבל עם טוויסט של אלכסון. תיק בקליעת שתי וערב של בוטגה גם כן, עם ידית זהובה ונעלי פאמפס שחורות של לנווין. מאחלות לך לאמץ ולא לחזור לפאות ושאר קרקסים בקרוב.

עוד בוואלה!

פאוור קאפל: הסטייל הזוגי של רוזי הנטינגטון-וויטלי וג'ייסון סטיית'ם מוטט אותנו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully