וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתם טופ כבר לא מספיק - זה המחשוף המסוכן שצובר תאוצה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 9:24

הגודל כן קובע, והדוגמה הטובה ביותר היא המחשוף המעוין שנצפה על כל כוכבת או משפיענית שנייה בשטיח האדום של פסטיבל קאן. תעבדו על שרירי הבטן כי זה הדיבור

מעל עשרה ימים של פרמיירות צפופות העניקו לפסטיבל הקולנוע שנערך בריביירה הצרפתית את תואר השטיח האדום הארוך ביותר בלוח השנה ההוליוודי. ובתור אירוע שמושך אליו את מיטב כוכבות הבידור אשר מגיעות עם מזוודות מפוצצות בלוקים שהונדסו בקפידה, זה רק מתבקש שבסיומו נוכל להסיק מסקנות אופנתיות שיסייעו לנו לעבור את התקופה הקרובה עם קצת פחות סימני שאלה לגבי מה נלבש לחתונה הבאה שנוזמן אליה.

עונת החתונות בקיץ הישראלי היא הדבר הכי קרוב לקאן שיש לנו כאן, ואם לשפוט לפי מה שלבשו השחקניות, הדוגמניות, המשפיעניות ומי שביניהן - אין מנוס מלהעלות הילוך באימונים על שרירי הבטן. מסתבר שסתם טופ קרופי זה כבר לא מספיק, והדרך הנכונה להשיק את הבטן היא בקאט-אאוט פרונטלי בעל קווי מתאר של מעוין היוצר חשיפה מאתגרת של מרכז הטורסו בואכה אנדר בוב.

מי שהטיבו להדגים את העניין הן צמד דוגמניות העל היידי קלום ונעמי קמפבל. קלום הגיע לפרימיירת La Passion De Dodin Bouffant בשמלת קוטור צהובה של המעצב הלבנוני זוהיר מוראד ומימשה את הסכנה הפוטנציאלית של מחשוף מעוין המערב את קו החזה בהצצה לשבריר פטמה.

נעמי קמפבל. GettyImages
נעמי קמפבל במחשוף הרלוונטי מבית ולנטינו/GettyImages

אצל קמפבל האנדר בוב היה בשליטה טובה יותר כשלבשה שמלת מקסי אדומה של מזון ולנטינו לגאלה הסרט Killers Of The Flower Moon. גם פה נכח אלמנט המעוין שקיבל ביטוי מתוחכם יותר כחלק מסדרת קאט אאוטים אשר כללה גם טרפז קטן ועוד כמה משולשים.

דוגמנית נוספת שיישרה קו עם מגמת המעוין היא המלאכית אלזה הוסק שפקדה את גאלת amfAR בשמלה מהלייבל הפרטי שלה Helsa Studio. הוסק ויתרה על אנדר בוב והלכה על חשיפה מלאה בטקסטיל רשת שקוף בגוון צהוב חיוור, כשזוויות המצולע באזור הבטן התכתבו עם מפתח צוואר חושף כתפיים.

עוד בוואלה!

לנסיכות שבינינו: זו השמלה החמה ששווה לכן לרכוש

לכתבה המלאה

בין הכוכבות שהציגו את התופעה היו גם כאלה שהסתפקו במעוינים קטנים יותר, מהסוג שהיינו לוקחות בחשבון, כמו ג'וליה גארנר ("להמציא את אנה") בשמלת מקסי ירוקה של גוצ'י או הדוגמנית הבלגית רוז ברתרם שלבשה שמלה שחורה מבית פינקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully