וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי התחכמויות: רונה לי שמעון פותחת עונה בלוק מעולה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 10:03

אחרי השמלה הסקסית אותה לבשה להשקת העונה החדשה, הגיע הערב הגדול ורונה לי, כצפוי, לא אכזבה. שחור, קלאסי מינימליסטי וסופר מדויק. כשזה נכון - זה נכון

הסטרפלס שב למחוזותינו בענק והוא מגיע בכל ורסיה אפשרית. בין אם עשוי ג'ינס צמוד שכזה בליווי כפתורים מבית זארה, שמלות מידי, או כזה מבד ריב שמצוותים למכנסיים מחויטים - קיץ 2023 עמוס בטופ הסקסי הזה. רונה לי שמעון, שיודעת סקס אפיל מהו, פתחה את העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" במראה לא מתחכם אבל סופר מדויק על טהרת הסטרפלס.

רונה לי שמעון. יח"צ,
חוזרת לכבוש את המסך. רונה לי/יח"צ

העונה הקודמת כזכור הייתה הצלחה מסחררת עבור שמעון, שקלעה כמעט בכל פעם תודות לסטייליסטית הצמודה מזל חסון וצוות הגלאם המעולה. הפעם בחרו בפתיחה שקטה עם שמלה של המעצבת המקומית גליה להב, שאת עיצוביה לבשה רונה לי כבר מספר פעמים בעבר.

רונה לי שמעון. יח"צ,
שמלת סטרפלס שחורה של גליה להב/יח"צ

שמלת אוסקר צמודה במיוחד מבד מחטב בגזרת סטרפלס שם שובל מעודן שהחמיאה לפיגורה של השחקנית עד מאוד. הצוואר היה נקי, עניין שאהבנו מאוד, על אף האופציה ה'מתבקשת' במחשוף סטרפלס להוסיף שרשרת והטאצ' העדין היה רק בעגילים המשגעים של ה.שטרן. נרשמה גם טבעת תואמת לסט העגילים ושיער וויבי מוקפד אבל משוחרר בו זמנית בעיצובו של עדן ירושלמי, אותו ניפנפה רונה לי בין דמעות לפרגונים.

עוד בוואלה!

מאיפה לך? השמלה הסקסית של רונה לי שמעון כרגע בחצי מחיר

לכתבה המלאה
רונה לי שמעון. יח"צ,
משגעת. רונה לי שמעון פותחת את "רוקדים עם כוכבים"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully