וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סטרפלס? זו חזייה? זה הלוק החם של לירון ויצמן

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 23:36

לירון ויצמן לבשה שמלת מיני קטנטנה לפתיחת העונה של "האח הגדול", אבל לא סתם אחת. כזו שמעודכנת בטרנד החם של הרגע, עם הקפצה של אבני סברובסקי בעיצוב מקומי. כל הפרטים

כפי שציינו, מתקפת הסטרפלס בעיצומה, אבל היא כבר זוכה לשדרוג. המראה החדש הספיק להיראות על סקרלט ג'והנסון בשמלת סטרפלס בצבע ורוד בייבי מתוק מבית פראדה כשממנה מבצבצת מעין חזיית משולשים לבנה על השטיח האדום בפסטיבל קאן.

במקרה הנוכחי מדובר בקונסטרוקציה מובנית ולא בטריק סטיילינג, אבל יש אחרות (וטובות מאוד) כמו השחקנית הרותחת סידני סוויני שלבשה שמלת סליפ בגוון תכלת משגע ממנה בצבצה חזייה תכלת בטון כהה במקצת.

הטרנד המדובר משלב שני אלמנטים של חשיפה והסתרה גם יחד. במקום להשאיר את מחשוף הסטרפלס הישר לבדו, נוספת חזייה שאומנם מכסה שטח נוסף של העור, אך עדיין שומרת על הסקסיות המרומזת שיש בלנז'רי.

את השמלה של ויצמן למשדר הפתיחה וכניסת הדיירים של "האח הגדול" שמתממשקת עם הטרנד החם עיצבה לי גרבנאו בעבודה משותפת עם הסטייליסטית הצמודה של לירון - שירן מניה. "ללירון יש גוף מדהים", מספרת גרבנאו, "הלכנו על לוק מודרני ומחמיא לגזרה שלה, והיה לנו חשוב להבליט את הנתונים".

עוד בוואלה!

לירון ויצמן: "כמו שהאינסטגרם הוא לא מאה אחוז מציאות אז גם האח הגדול"

לכתבה המלאה
לירון ויצמן. מיכאל טומרקין,
לירון ויצמן בטרנד החם של הרגע. פרק הפתיחה של "האח הגדול"/מיכאל טומרקין

לשמלה השחורה הקטנה של גרבנאו, גזרת סטרפלס עם מיני (שילוב מסוכן שהצליח לעבוד), הגיעה קריצה של הלבשה תחתונה. "נתנו טוויסט עם חזייה משובצת באבני סברובסקי", מוסיפה גרבנאו, ואותו מוטיב חזר גם בסיומת השמלה. סטילטו בצסע כסף השלימו את הלוק ונרשמו גם זוג עגילים נופלים המורכבים משתי אבנים תכולות של מיכל הלר.

לירון ויצמן. מיכאל טומרקין,
לירון ויצמן בשמלה של לי גרבנאו/מיכאל טומרקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully