וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תצליחו להירגע מלוק יום ההולדת של בר רפאלי

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 9:53

כבכל שנה בר רפאלי מרימה הפקת יום הולדת כיפית שעוברת סיקור מאסיבי באינסטגרם לאורך כל הסופ"ש. בריכה, קייטרינג מהסרטים, בסטיז, די ג'יי חלום ולוק סקסי שהוא כולו ח-ג-י-ג-ה

חגיגות 38 של ברבור התרחשו אמש (שבת) וכמו בכל שנה - הקרקס היה בשיאו. רפאלי אירחה את כל החברות למסיבת בריכה בביתה שבצפון תל אביב, עם קייטרינג מפנק מכל טוב, דרינקים (שנראה שנתנו עבודה), אנה זק על הבמה ודיג''י הבית של הדוגמנית איתי גלו.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
פארטי הארד. בר רפאלי בת 38/צילום מסך, אינסטגרם

המראה הנבחר תואם תמיד את אופי האירוע, כשהסטייליסט הצמוד סיימון אלמלם כבר מספר שנים תופר לרפאלי טוטאל לוק מפקטורי 54, כזה שיפאר את ילדת יום ההולדת וגם יהיה סקסי במידה לריקודים על שפת הבריכה. וגם בתוכה, בהמשך.

רפאלי לבשה חצאית מידי שחורה אשר נקשרה בשני סרטים בצד אחד, מה שהוביל לשסע מטורף, שממנה בצבץ גם חוטיני שחור, מהצדדים ומאחור. המעצבת מאחורי החצאית הטרנדית היא סופריה ללה, מעצבת בריטית שהקימה את המותג שלה בשנת 2017, המתאפיין בעיצובים סקסיים, חיתוכים מעניינים וצבעים נועזים.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
לובשת סופריה ללה מפקטורי 54/צילום מסך, אינסטגרם

מחיר החצאית - 2,690 שקלים, ולה גם צוות טופ מטריף של ללה ב-1,490 שקלים, כשחלקו העליון שקוף ומתחת לבית השחי הוא מגולגל בנונשלנטיות בצו השעה. את הלוק השלימו סנדלים מינימליסטיים של המותג הניו יורקי המוביל khaite ב-3,790 שקלים, מעין סנדלי אצבע על עקב קטנטן ושרשרת בטן זהובה שעיטרה את הסיקס פאק של רפאלי.

בר רפאלי, מורן מילקי. אינסטגרם, צילום מסך
עם המאפרת הצמודה מורן סטויצקי/צילום מסך, אינסטגרם

מאוחר יותר כשהעניינים הסלימו, עברה ברבור לביקיני בפרינט חייתי בצבעי ג'מייקה של טרופיק אוף סי, חזיית משולשים ב-349 שקלים, עם תחתוני קשירה תואמים ב-299 שקלים מפקטורי 54.

עוד בוואלה!

"את יורדת מהפסים להצטלם ככה": העוקבים שוב יוצאים על בר רפאלי

לכתבה המלאה
בר רפאלי. אינסטגרם בר רפאלי, צילום מסך
להשתגע. לוק יום ההולדת של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully