וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו כלה נכנסה לאולם בשמלה חשופה מדי וחטפה ביקורת קשה

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 13:53

כלה נאלצה להגן בחירוף על שמלת הכלה החושפנית שלה, לאחר שספגה ביקורת קשה עליה ברשת. היא יצאה נגד אחד המבקרים: "אמא שלך הפילה אותך על הראש כשהיית ילד"

שמלת החתונה של אלי גונסוואלס/ellie_gonsalve

אין דבר פוגע יותר מלהעיר לכלה על השמלה שלה. תגידו "מהמם" ותשמרו את הדעות שלכם לעצמכם. במקרה של הדוגמנית, השחקנית ומשפיענית הרשת, אלי גונסוואלס, היה קשה להסתיר את התגובה האמיתית לאחת משמלות הכלה שלבשה ליום - או ליתר דיוק היומיים המאושרים בחייה.

גונסוואלס לבשה שלוש שמלות כלה לאורך אירוע החתונה שנמשך יומיים במרץ האחרון. בת ה-33 פתחה בשמלה עם שרוולים ארוכים, אשליית צווארון והינומה ארוכה לכבוד הטקס הפרטי שלה עם החתן, רוס סקאטס, בעיר הולדתם גולד קוסט, עיר חוף בדרום-מזרח מדינת קווינסלנד שבאוסטרליה.. בווג אוסטרליה דווח שלמחרת אלי ערכה קבלת פנים מוקפת באורחים, אליה הגיעה בשמלת סטרפלס לבנה עם דיטיילס פרחוניים וחיתוך גס בירך. מאוחר יותר באותו ערב אלי הפתיעה את האורחים ואת בעלה הטרי כשהפציעה שוב באולם עם שמלה שלישית חושפנית למדי.

"הפרצוף של בעלי כשהוא ראה אותי בשמלה הזו בחתונה שלנו", היא כתבה לצד הסרטון ששותף לאחרונה בטיקטוק ובאינסטגרם. בסרטון ניתן לראות את גונסוואלס מגיחה מפתח הדלת כשהיא לבושה בשמלת מיני לבנה עשויה מטול שקוף ותחרה במיקום אסטרטגי. "השמלה הערומה", כפי שכונתה ברשת, בסטייל המחוך הציגה חתך ירך גבוה אפילו יותר מהשמלה הקודמת שלה. את הלוק היא סגרה עם זוג עקבים כסופים.

השמלה הראשונה באירוע הפרטי של השניים:

למחרת היא הגיעה בשמלה הזאת:

והיא קינחה בשמלה השלישית הזאת:

@ellie_gonsalves my husbands face when he saw me in this dress reveal at our wedding ?? dress @oglialorocouture hair @Brodielee rokstar mua @Alex Perrin styled @Styled By Bloom wedding planner: @AlysiaBridgerEvents venue: La Luna Beach Club #wedding #dressreveal #bride ♬ I Wanna Be Loved By You

על אף שהכלה והחתן אהבו בבירור את הלוק החושפני, היו אלה הצופים בבית שלא התלהבו מהלוק השלישי והציפו את הסרטון בתגובות. "זה לא אלגנטי לחתונה, יקירתי," כתבה אחת ואחר הוסיף: "הייתי כל כך מתבייש אם הייתי בעלך". אחרת כתבה: "אני מצטערת אבל זו לא שמלה טובה לחתונה. תתלבשי בצניעות!". "זה ממש לא הולם", כתב אדם נוסף ואחר הוסיף: "לא. פשוט לא".

אלי גונסוואלס לא נותרה חייבת והטיחה באחד שתיאר אותה כ"פזיזה ומשוחררת" ביום חתונתה. היא כתבה: "הדבר היחיד שהיה פזיז ומשוחרר היה הידיים של אמא שלך כשהיא הפילה אותך על הראש כשהיית ילד", היא השיבה בתגובות. הצופה השיב לה: "מה זה הדיבור הזה? אם את משתפת את זה תהי מוכנה לספוג את זה. אני לא מאמין שאנשים כל כך נעלבים משמלת כלה". אלי גם אמרה למגיבים אחרים "לסתום" וציינה שבעלה אהב את השמלה שלה.

עוד מהשמלה "הבעייתית":

עם זאת, רבים מתוך 1.2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם לא הבינו את המתקפה נגדה ויצאו להגנתה. "זו שמלה בחתונה של מישהי שאת לא מכירה. אם את לא אוהבת את זה, תעבירי ערוץ. פשוט ככה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "למה אומרים שנשים יכולות ללבוש כל מה שעושה אותן מאושרות וכו', עד שזה מגיע למישהי עם גוף מהמם כמו שלה?". צופה נוספת כתבה: "למי ששופט את השמלה ומביע דאגה מוסרית לגבי המשמעות של האירוע... אני מזכירה שהיא לא תכננה את יום החלומות שלכם, היא תכננה את יום החלומות שלה. היא נראית מדהים". צופה אחר הוסיף: "אנשים מדברים פה על חשיפת יתר, כאילו הם לא לובשים פחות בחוף הים או בבריכה. תתבגרו אנשים. זה היום שלה, לא שלכם".

עוד בנושא:
גם לבנה וגם שקופה: האורחת בחתונה הזאת ממש הגזימה בשמלה שלה

אלה שמלות הכלה המחרידות והמביכות ביותר שראיתם

מה אתם אומרים?

השמלה הזו

מהממת
זולה ולא מתאימה לחתונה
לא עניינו של אף אחד חוץ ממנה
2291 משתתפים

אלי עבדה עם המעצב סם אוגליאלורו והסטייליסט פול ורסאצ'ה על שלוש שמלות הכלה שלה, כך דיווח Vogue Australia. "התחתנו כמו שהתחלנו, רק הוא ואני. לחגוג את האהבה שלנו בצורה הכי מיוחדת שיכולנו לחשוב עליה", אמרה לווג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully