וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לבנה וגם שקופה: האורחת בחתונה הזאת ממש הגזימה בשמלה שלה

15.5.2023 / 0:07

אורחת בחתונה חוטפת ביקורת קשה ברשת על הבחירה שלה לבוא לאירוע כשהיא לבושה בשמלה לבנה ושקופה ש"מתאימה יותר למסיבת בריכה - אם בכלל"

אלה שמלות הכלה הכי מוכערות שראינו/תיעוד מרשתות חברתיות לפי סעיץ 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יש כמה כללים ברורים לאורחים בחתונות, כשהכלל החשוב מכולם הוא לא ללבוש לבן. האישה שלשמה התכנסנו כאן לא רק הגיעה כשהיא לבושה בלבן לחתונה של חברתה, אם זה לא מספיק, אז השמלה אותה לבשה היא גם שקופה וחושפת הרבה יותר ממה שהייתם מצפים לראות באירוע חשוב שכזה.

תמונה של האורחת האנונימית שותפה בקבוצת הפייסבוק That's it, I'm wedding shaming, שם היא חטפה ביקורת קשה מאנשים שכבר ראו דברים מביכים בחתונות. בתמונה היא נראית לובשת בגד גוף לבן ומעליו שמלה לבנה שקופה עם שסע בגובה הירך.

לצד התמונה נכתב: "זו לא הכלה וכן, נראה שזו חליפת גוף מתחת לבד הגאזה. זה יפה וצעקני וטבהחלט לא מה שאת לובשת לחתונה של חברה שלך, לדעתי". בתגובות אנשים הסכימו שהשמלה לא ראויה לחתונה - ולא רק בגלל הצבע.

הגיעה לבושה ככה לחתונה של חברתה. FACEBOOK - THAT'S IT, I'M WEDDING SHAMING, צילום מסך
אורחת הגיעה לבושה ככה לחתונה של חברתה. כמה מביך זה?!/צילום מסך, FACEBOOK - THAT'S IT, I'M WEDDING SHAMING
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"זה לא 'יפה וצעקני'. זה מה שאת לובשת לבריכה - אם בכלל!", כתב אחד ואחר הוסיף: "נראה יותר כמו בגד ים וכיסוי מאשר משהו שכדאי ללבוש לחתונה". אחת כתבה: "היא הלכה לאיבוד לשם? האם היא שתתה פינה קולדה אחת יותר מדי בבר הבריכה ומצאה את עצמה שם בטעות?".

אחרים הזדעזעו מנשים שעדיין מעזות ללבוש לבן לחתונות: "לכולכן יותר מדי נוח ללבוש לבן לחתונות. זה מזעזע אותי כל פעם מחדש. מי גידל את הנשים האלה?", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "יש כל כך הרבה טעויות בתלבושת הזו שאין לי אפילו כוח להתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully