וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגד תואם את האירוע? אמילי רטאייקאוסקי חוגגת יום הולדת בלוק נועז

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 9:13

הדוגמנית והסופרת שיודעת לייצר כותרות חגגה יום הולדת אינטימית בביתה שבמנהטן עם הכלבלב ובנה בין השנתיים. הלוק הנועז היה לקוח מעולמות הסאדו מאזו, והעוקבים? לא ממש מרוצים

אמילי רטאייקאוסקי הלוהטת ידועה כמומחית בבחירת לוקים נועזים שמעניקים לה מקום קבוע במדורי האופנה והרכילות, כשכל פעם היא מצליחה להפתיע מחדש בזווית אחרת שתייצר עניין. בוויקנד האחרון הדוגמנית, הסופרת ואשת העסקים חגגה את יום הולדתה ה-32 באירוע משפחתי אינטימי וצנוע בדירתה שבמנהטן לצד בנה בן השנתיים סילבסטר.

אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הבגד תואם את האירוע? אמילי רטאייקאוסקי בחגיגות 32/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

לפי סדרת התמונות שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה מדובר במסיבה ביתית קטנה שנערכה בשעות היום עם עוגה, נרות ומלא פרחים, מסוג הרגעים המתוקים האלה שבמקרה הטוב נצא לכבודם מהפיג'מה לטובת אאוטפיט התואם לסיטואציה. אבל אמרטה לא תפספס הזדמנות לגרוף כותרות, גם אם הן פחות חיוביות. אחרי הכל היא יודעת בדיוק מה מפעיל את העוקבים והעוקבות, ולכן בחרה בבגד אולטרה סקסי - שמלת מיני שחורה מעור בעלת אלמנטים מעולמות הסאדו מאזו.

השמלה, מבית לודוביק דה סנט סרנין הפריזאי, הוצגה על מסלול סתיו חורף 2023 ועיצובה כולל חלק עליון בצללית מחוך המתחבר לחצאית מיני קצרצרה עם שסע, בשילוב מחשוף עמוק המעוטר בניטים ושרוכים לאורך הבטן.

"אסירות תודה אפילו לא מתחיל לתאר את זה" כתבה מתחת לתמונה בה היא מצולמת בישיבה מול העוגה עם הנרות הדלוקים כשסילבסטר המתוק יושב על ברכיה ועוזר לה עם כיבוי הנרות. בתמונות נוספות באותו הפוסט ניתן לראות מיקס מעניין בין פוזות פתייניות בהן היא מציגה את גזרתה האלוהית בשמלה הקצרצרה עם עקבי סטילטו נקשרים לבין תמונות אימהיות עם הילד והכלב.

אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
השמלה מבית לודוביק דה סנט סרנין הפריזאי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

כצפוי, המיזוג של היום המיוחד שנראה מלא באהבה ומשפחתיות עם לוק הדנג'ן גרם ללא מעט הרמות גבה. "כשהילד הזה יגדל ויסתכל על התמונות האלה, אני תוהה מה הוא יחשוב על אמא שלו עם המבטים הסקסיים", כתבה אחת העוקבות והוסיפה אימוג'י עצוב. מגיבים נוספים שלא אהבו את הבחירה כתבו "למה את נראית בדרך למועדון חשפנות?" או "למה האאוטפיט הזה? מישהי עם קלאס אמורה להבין איזה בגד מתאים לאיזה אירוע". היו גם אחרים שעפו על הלוק, איחלו מזל טוב וענו להייטרים שאין קשר בין מה שהיא לובשת לאיזו אם היא, כמו גם שאפשר להיות גם אמא וגם אישה רותחת.

עוד בוואלה!

אמילי רטאייקאוסקי יצאה לרחוב בכותונת שקופה

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אפשר להיות גם אימא וגם אישה רותחת/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully