וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה מהסרטים: מאיה ורטהיימר זוכה לקארי בראדשו מומנט שלה

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 12:08

רגע לפני שהם חוזרים לישראל, אסף זמיר הפיק חתונה בהפתעה שכמו יצאה מסצנה של "סקס והעיר הגדולה", אבל עם סוף טוב, ומאיה ורטהיימר זכתה לקארי בראדשו מומנט שלה כשלבשה שמלה בעיצוב אישי של ורה וונג, פלוס ברכות ופירגונים מכוהנת הכלות בכבודה ובעצמה. גללו להשתפכות

על רקע הניסיונות הכואבים להיכנס שוב להריון, השיחות האחרונות עם אביה המנוח, המהלך לצמצם את החשיפה של בתה ברשתות, והחלטת בן זוגה, הפוליטיקאי אסף זמיר (42), להתפטר מתפקיד הקונסול בניו-יורק, אין ספק כי השנה האחרונה הייתה גדושה באתגרים ומורכבויות עבור השחקנית, אושיית הרשת ומנחת הטלוויזיה מאיה ורטהיימר (32). אבל רגע לפני שהם חוזרים לישראל, היא זוכה לסגירת מעגל מהאגדות, פלוס לתעל את הסטייל אייקון שלה קארי בראדשו, כשבני הזוג נישאו בסוף השבוע בחתונה בהפתעה בתפוח הגדול.

מאיה ורטהיימר אסף זמיר. אוהד קב, צילום מסך
חתונה בהפתעה! מאיה ורטהיימר ואסף זמיר/צילום מסך, אוהד קב

הכול התחיל בחמישי האחרון, כשבמהלך נסיעתם במונית, זמיר הכריז כי הצליח להשיג תור והם הולכים לעירייה להירשם כנשואים, "יש לנו הזמנות להירשם בעיירה כמו קארי וביג שלך..". את האכזבה שלה השחקנית ואושיית הרשת לא הצליחה להסתיר. "מה הוא מציע לי ככה עכשיו?! מדובר באסף הגבר הכי רומנטי בעולם..", היא שיתפה בסדרת סטוריז ובפוסט שהעלתה בחשבון האינסטה שלה. ובכל זאת, על אפה ועל חמתה, היא החליטה לזרום עם בן זוגה. יום למחרת, בשישי בבוקר, דפיקות בדלת הפתיעו את ורטהיימר, שהייתה בצ'יל ובפיג'מה בדירתה, כשלפתע התייצבה שם מאפרת מקצועית. לפני שהיא הספיקה להבין מה בדיוק מתרחש סביבה, אסיה בתה כבר הגיחה לבושה כשושבינה מתוקה, ומיד לאחר מכן נכנס הצלם אוהד קב, עמו השחקנית עבדה בארץ. כשהמפיקה קרן עזריה הצטרפה לחבורה, ובידה פולדר לבן שאינו משתמע לשתי פנים, הכל החל להתברר. ברגע זה ורטהיימר גילתה שמעצבת האופנה ושמלות הכלה ורה וונג, בכבודה ובעצמה, הכינה עבורה בעיצוב אישי שמלת כלה.

בני הזוג, בליווי בתם אסיה כמובן, שמו פעמיהם לבניין העירייה בניו יורק, שם חיכו העדים שלהם - הקומיקאי אלכס אדלמן, והמעצבת-האמנית רבקה מוזס, "שהיא האמא האיטלקייה שלי" שיתפה ורטהיימר, ולה למעשה יש לזקוף את הקרדיט על הגשמת חלומה של ורטהיימר לזכות בקארי בראדשו מומנט שלה.

מוזס, שהיא במקרה, או שלא, חברה טובה של ורה וונג, נקראה למשימה רק יומיים לפני כן, כפי ששיתפה בפוסט שהעלתה. את הזוג המאושר חיתן לא אחר מאשר ראש העיר ניו-יורק אריק אדמס, ואז כמו בסצנה מ"סקס והעיר הגדולה" (רק עם סוף טוב) ורטהיימר וזמיר ירדו במדרגות בית העירייה וזכינו לראות את השמלה היפהפייה שלה, שהורכבה למעשה משני חלקים: מחוך קרופי עם כתפיות שהתהדר במשחקי שקיפויות ושילוב צבעים בין לבן לקרם, בעל מפתח שמרפרף לצללית 'מיקי מאוס' הטרנדית, אשר צוות לחצאית דרמטית וענקית שעוטרה מלפנים בפפיון סאטן שמנתי.

מאיה ורטהיימר אסף זמיר. אוהד קב, צילום מסך
קארי בראדשו מומנט, רק עם סוף טוב/צילום מסך, אוהד קב

על אף שהחצאית עשויה שכבות של טול משגע, היא הצליחה לשמור על שקיפות ונתנה הצצה לטייטס הלבנים שהכלה המאושרת לבשה מתחת, כמו גם לסנדלי העקב הכהים שנעלה (ועל כך נסלח לה. כי היי, לא באמת הייתה לה הזדמנות להתכונן). אין ספק כי ורה וונג קלעה בול בפוני לסטייל הנונשלנטי בואכה קוקטי של ורטהיימר. המעצבת המהוללת אף הגדילה ועשתה כשהעלתה פוסט קרוסלה בחשבון האינסטגרם שלה (ריספקט!) על המחווה הרומנטית המרגשת, ושיתפה כי היו לה רק יומיים לעצב את האנסמבל המשגע.

בגזרת הסטיילינג, הכלה המופתעת והזוהרת הסתפקה בעגילי פנינה צמודים לאוזן, וחתמה במשקפי שמש קוליים בשחור. בעוד שאסיה נטפה מתיקות שיא בשמלת טול ומעליה קרדיגן לבן צמרירי עם סיומת בשחור, ונעלי בובה מעל גרביונים לבנים אטומים.

זוהי למעשה סגירת מעגל מושלמת, כשרק בתחילת החודש שעבר ורטהיימר העלתה פוסט שסיכם בדרכה הרומנטית-הומוריסטית את 6 שנות הזוגיות שלהם, אותה זוג האוהבים ציינו במקור במאי 2017 - בחתונה רפורמית שהתקיימה קבל עם וסלבס באילת, שם וורטהיימר החליפה שתי שמלות. לחופה לבשה שמלה קלילה, בוהמיינית וחושפת כתפיים שרכשה בניו יורק ממעצב יווני. בעוד שמלת הריקודים שלה הייתה על הצד הנסיכותי יותר ונשפכת לצד אלמנטים של רקמה, שעוצבה עבורה על ידי בית האופנה משכית.

עוד בוואלה!

"אבא, אני רוצה שתחזור": מאיה ורטהיימר שיתפה סרטון מרגש

לכתבה המלאה

רק לפני שבוע ימים, כשהספירה לאחור לקראת חזרתם לארץ החלה, ורטהיימר שיתפה על הקשיים שחוותה בתפוח הגדול. "לא הבנתי את ניו יורק" היא פתחה בפוסט, ובהמשך שיתפה כי דווקא לאור הפרידה הקרבה היא החלה להעריך ולאהוב אותה, את העיר, יותר. אוח, לאיזה קלוז'ר מהסרטים היא זכתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully