וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אחת סוחבת איתה: לא תאמינו מה דמי מור הביאה להשקה

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 6:43

מכירות את אלה שהמצפון שלהן לא נותן להן להשאיר את הכלב בבית? אז דמי מור. השחקנית ההוליוודית הפתיעה באירוע הריזורט הגדול של מקס מארה - ולא רק בגלל הלוק. מה שבטוח - בקיץ הזה היא בדוקקק לובשת לבן

בית האופנה האיטלקי "מקס מארה" חגג את פתיחת הקיץ בוולקאם רציני וזוהר במיוחד, ובימים האחרונים כוכבים בינלאומיים מילאו את הנופים הקסומים של סטוקהולם, בירת שוודיה. מקס מארה החליטו לפנות אל השקיעות היפות של הלוקיישן, כדי לחשוף לראשונה את קולקציית ריזורט 2024 החדשה בבית העירייה המקומי.

האירוח כלל אירועי מיני שונים, ביניהם שייט, ארוחות ערב יוקרתיות עם סידורי פרחים ראוותנים, תזמורות כלי מיתר ומה לא - הבנתן את הוייב. בין אורחות הכבוד נצפתה דמי מור השחקנית בת ה-60, שלגמרי ניתן להתבלבל ולחשוב שהיא אחת מבנותיה היפהפיות לא פחות. לצידה, אורחות נוספות ביניהן כוכבת "אמילי בפריז" לילי קולינס, ניקי הילטון, איימי אדמס, הפאשניסטה הברזילאית קמילה קואלו ועוד רבות שהגיעו לחלוק רגע נינוח בעיר.

כולן יפות, כולן חכמות, אך אין ספק שעל מנת לאתר את היהלום של הערב אין שום צורך בליטוש, אובייסלי דמי מור הלכה בדרכה הצנועה והכובשת. הדרס קוד התאפיין במראות לבנים ואלגנטיים - כמובן מבית המותג האיטלקי המארח.

עוד בוואלה!

הבגד תואם את האירוע? אמילי רטאייקאוסקי חוגגת יום הולדת בלוק נועז

לכתבה המלאה

נתחיל מהשיא כי זה לא פרט שניתן להחליק עליו ככה בפזיזות. הלוק הלבן של הסופרסטאר ההוליוודית כלל אקססורי לא קונבנציונלי - מנשא מותאם אישית. לא, לא עבור נכדתה הראשונה והטרייה, אלא לפילאף, הכלב הפצפון שלה שמזמן הפך לאייקון בפני עצמו. מדובר בצ'יוואווה שהפך בזכות מאמא דמי לסלב קטני, כמה קטן? 700 גרם. אחרי שזכה לככב בפיד האינסטוש ובניסיונות לרשום אותו לשבירת שיא גינס בתואר הכלב הקצר ביותר, הוא הגיע לחיות את הגוד לייף בחלום הסקנדינבי.

דמי מור עצמה הלכה על טוטאל לוק מונוכרומטי בצבעים שמנתיים, בהובלתו של הסטייליסט בראד גורסקי. מכנסיים מחויטים וארוכים, בסיומת רחבה נכנסו לתמונה, כאלה שאפשר ללבוש בלי לסבול בימי הקיץ הלוהטים. תחת הפיס המחויט נכנסה גופיית סבא תואמת, שהוסתרה מעט בשל המנשא ועליה מעיל ארוך וסרוג בגזרה הטרנצ'ית, עם כיסי אוברסייז צדדיים, הכול מקס מארה כמובן.

הרפונזל הברונטית נתנה לשיערה החלק והאינסופי להתפזר בנחת, הכי פשוט - שביל באמצע ויצאה לדרך. ללוק התווספו תכשיטים בעבודת יד של המעצבת האמריקאית Jacquie Aiche - סט שרשראות תואמות עם אבני קריסטל לבנות מצופות זהב וטבעת ענק על יד אחת ובגזרה השוז נרשמו זוג סנדלי עקב פתוחים שחשפו פדיקור אדמדם סקסי. ואיך לא, כל אחת סוחבת איתה תיק קטן - לדמי מספיק תיק צד מרובע עם אלמנט זהוב בחלקו העליון.

דמי מור. אינסטגרם bradgoreski, צילום מסך
רפונזל בת 60 בשיא שלה/צילום מסך, אינסטגרם bradgoreski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully