וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועזת: דר זוזובסקי בשמלת קאט-אאוט מטורפת

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 13:35

דר זוזובסקי ממשיכה לפקוד פסטיבלים בינלאומיים והפעם הגיעה לשטיח האדום של פסטיבל הסרטים בטרייבקה בשמלה שחורה נועזת עמוסה קאט-אאוטים. אז מאיפה הלוק, ומה פחות אהבנו?

בימים אלו מתקיים בניו יורק פסטיבל הסרטים טרייבקה, ובו גם משתתף הסרט הישראלי בבימוי של נועם קפלן "The Future". הסרט הוקרן בהופעת בכורה בינלאומית ועל השטיח האדום צעדה הכוכבת הראשית דר זוזובסקי שמנג'נגלת בין שלל פסטיבלים ברחבי הגלובוס תודות ללא מעט סרטים בכיכובה. מתי הספקת את כל זה תגידי?

דר זוזובסקי. GettyImages
דר זוזובסקי משיקה את הסרט "the future" בפסטיבל הסרטים בטרייבקה/GettyImages

הלוק הנבחר היה בהחלט כזה שירעיד את מנהטן. מאחור ניתן היה לחשוב כי מדובר בשמלת סטרפלס אלגנטית ומחמיאה, אך מדובר בפיס נועז במיוחד של MONOT, אחד מבתי האופנה הסקסיים והחמים של הרגע בעיצובו של אלי מזרחי.

דר זוזובסקי. GettyImages
דר משגעת בשמלה של monot מפקטורי 54/GettyImages

מדובר בשמלת סטרפלס שחורה וחושנית באורך מקסי ולה שלוש רצועות רחבות באזור הטורסו שמתחברות לחצאית ארוכה בגזרה ישרה ואלגנטית. עלות השמלה בפקטורי 54 6,490 שקלים והיא נראתה כבר על לא מעט משפיעניות בעולם, כשאת הגרסה העוד יותר נועזת שלה לבשה קנדל ג'נר לחתונה של חברה.

עוד בוואלה!

דר זוזובסקי בשמלת האירועים שכולכן חולמות עליה

לכתבה המלאה
דר זוזובסקי. GettyImages
לא גלאם מהטובים שראינו/GettyImages

זוזובסקי בחרה בשיער פזור מסורק לאחור עם שביל באמצע מוקפד ואיפור מעושן דרמטי בשחור. הבנו את הצורך בעיניים מודגשות, אך משהו בביצוע לקה בחסר כשהצללית השחורה הפכה עגולה מדי ופחות חתולית, ובכך פחות החמיאה לשחקנית. עדיין יפהפייה אמיתית וממש מוכנות להחליק נוכח כל השיאים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully