וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצה גברית, חזייה מבצבצת: ניב סולטן כובשת בלוק מתוחכם

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 15:43

ניב סולטן הגיעה לפרגן לצמוד מאור שוויצר בפרימיירת הסדרה החדשה שלו בלוק מתוחכם ולא מתאמץ, פלוס אקססוריז של מותג התכשיטים שלה ושל אחיותיה. לא מפספסת

שעות ספורות לפני הפרימיירה של הסדרה החדשה בה מככב מאור שוויצר נחת הזוג הפוטוגני בנתב"ג. למזלה של כוכבת "טהרן" ניב סולטן, אין מעצב או מעצבת שלא יחפוץ להלבישה ומחוץ לדלת חיכתה לה חולצה גברית מושלמת שתגנוב את ההצגה. כשהם על טהרת המחשוף העמוק, ניב סולטן ומאור שוויצר הגיעו לפרימיירת "שמיים אדומים" של רשת 13, יפים, עייפים ומרוצים.

ניב סולטן. דנה קופל,
באה לפרגן להאבי. ניב סולטן/דנה קופל

ניב לבשה חולצה לבנה מחויטת של המעצבת המקומית המשובחת אלה לוי אותה כיפתרה רק באמצע ונתנה לחזייה השחורה הקטנה מתחתיה לבצבץ. "באמת באמת הכי טובה שיש לי בארון", כתבה סולטן , כך שתשמחו לשמוע כי החולצה נמכרת כעת בבוטיק ובאתר ב-15% הנחה, 527 שקלים במקום 620. הגדולה טמונה בכיווצים בצידי החולצה שמדגישים את הסילואטה הנשית ובצווארון המכובד אותו אפשר גם להעמיד למראה יותר מחוספס.

ניב סולטן. דנה קופל,
בפרימיירה של "שמיים אדומים"/דנה קופל

לחולצה ציותה סולטן מכנסי ברמודה מעור בירוק מעניין ונעלי סטליטו שחורות בגימור לקה. השיער היה אסוף בסימן ההיכר של השחקנית קוקו גבוה שובב ומרושל שמחמיא לה עד מאוד ובגזרת האקססוריז נרשמה שרשרת חוליות מאסיבית בזהב. אותנו סיקרנו גם העגילים הנופלים במראה וינטג' עם עיטור אבנים סגולות, ומתברר כי מדובר ב דגם חדש שעתיד לצאת בקרוב של מותג התכשיטים 'סולטנה' של ניב ושתי אחיותיה.

ניב סולטן. דנה קופל,
מדויקת בחולצה גברית של אלה לוי/דנה קופל

עוד בוואלה!

ניב סולטן הייתה אחת הכלות המדהימות שראינו

לכתבה המלאה
ניב סולטן. דנה קופל,
מאמי הכול פיקס, תהי רגועה. ניב סולטן ומאור שוויצר/דנה קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully