וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כזאת: מרגו רובי בשמלת קוטור יפהפייה

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 14:15

הבלונדינית הכי יפה בהוליווד הגיעה לפריימירת סרט חדש בניו יורק וגנבה את ההצגה בשמלת קוטור בקונטרסט שחור-לבן. מה שכן היה מוזר הוא מבט ה'ברבי' שאימצה מרגו רובי בעל כורחה

על אף שההייפ כרגע הוא נטו סביב סרטה החדש ברבי, השחקנית היפהפייה מרגו רובי, מצליחה להשיק עוד כמה פרויקטים במקביל. אמש (שלישי) היא היא הגיעה לפרימיירת הסרט 'אסטרואיד סיטי' בניו יורק לצד סקרלט ג'והנסון, מאיה הוק וג'ף גולדבלום, אבל הייתה המסקרנת ביותר על השטיח האדום.

מרגו רובי. GettyImages
מרגו רובי משגעת בסקיאפרלי/GettyImages

רובי בת ה-32, אחת השחקניות היפות ביותר בהוליווד ללא עוררין, כזו שבאמת קשה להצטלם או אף לעמוד לידה, הגיעה בשמלת סטרפלס בקונסטרסט שחור-לבן מרשימה במיוחדמבית סקיאפרלי קולקציית קוטור אביב-קיץ 23. המחוך עשוי קטיפה עם שייפ לב בחזה ואט אט הופך לחצאית A רחבה בצבע לבן בגימור פליסה. במרכז חגורה דקיקה שחורה שמחלקת יפה את כל הפיס. אלגנטיות שיא.

מרגו רובי. GettyImages
גנטיקה טובה מידי/GettyImages

לא היה צורך בתוספות מיותרות ורובי חתמה את הלוק בנעלי סטילטו שחורות, שרשרת מעודנת עם נגיעות יהלומים של תכשיטי taffin ושיערה הבלונדיני עם הגוונים החלומיים פזור ומשוחרר. גם בגזרת האיפור לא נרשמה התאמצות, מה שכן, ניכר כי מבט ה'ברבי' די נתקע לרובי בעקבות הצילומים והוא מגיח פה ושם על השטיח האדום. חייבת דחוף ליהוק לתפקיד דרמטי לאיזון.

עוד בוואלה!

אלוהית: מרגו רובי הגיעה לתצוגה בחזייה וג'ינס פדלפון

לכתבה המלאה
מרגו רובי. GettyImages
נתקע לה המבט של הברבי או שזה רק אנחנו?/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מרגו רובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully