וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהית: מרגו רובי הגיעה לתצוגה בחזייה וג'ינס פדלפון

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 14:54

לרגל קולקציית קרוז של שאנל הגיעה מרגו רובי לתצוגה בלוס אנג'לס כשהיא לובשת את המותג הצרפתי מכף רגל ועד ראש. הייתה שם חזייה שחורה מינימליסטית ובולרו מתוכשט, פיס שלא רואים בכל יום

על אף טרנד התחתונים-חזייה לכל איוונט, אנחנו עדיין באולד סקול שמרגישות שבגדים אמיתיים ולבישים הם לגמרי בסדר ואפילו עדיפים. יש מספיק חופשות וזמן בחוף בכדי להגיע בבגדי ריזורט. אך לכל כלל יש יוצא מן הכלל וזה בדרך כלל קורה כשהאושייה הנכונה שוברת את הכללים.

למרות הלוק המאופק שבחרה לשטיח האדום של המט גאלה, מרגו רובי דפקה אמש (שלישי) כניסה לתצוגת ה'קרוז' של של שאנל בלוס אנג'לס בלוק רוקנרול מגה סקסי. רובי, שגרירה של המותג הצרפתי הגיעה בחזיית משולשים מינימליסטית שחורה, לה התאימה ג'ינס פדלפון גבוה בכחול בהיר, בלי שפשופים קרעים ושטיקים, נקי וקלאסי עם גזרה מנצחת.

כוכבת הסרט "ברבי" הצדיקה את הטייטל עם בלונד משגע בפן משוחרר וקליל כיאה לאווירת התצוגה ולא הסתפקה רק בג'ינס ובחזייה. מעל הגיע בולרו מתוכשט עם דיסקיות בזהב וכסף, עיטורי שרשראות וכמובן, לוגואים של שאנל מוטבעים בנקודות הנכונות. רובי אחזה בידה גם תיק בתיפורי קווילט קטן בשחור ונעלה סנדלים שחורים עם עקב פלטפורמה להגבהה, בכל זאת, יש צורך בנעל ספציפית למכנסיים כאלו.

עוד נכחו באירוע סופיה ריצ'י שהפכה ליקירת המותג אחרי חתונתה בה נתנה אמונים לשאנל במעין תלבושת פלמינגו, אל פנינג בטוטאל לוק שחור פאייטים, קמילה מורנו וקריסטין סטיוארט בחליפת טוויד בשחור לבן ושרשרת גורמט עם לוגו שאנל.

עוד בוואלה!

נקודת רתיחה: מרגו רובי בהפקת קיץ מטריפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully