וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוהו שיק אלגנטי: טיילור היל התחתנה בשמלת כלה חלומית

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 0:13

הדוגמנית האמריקנית המצליחה התחתנה בסוף השבוע עם בחיר ליבה, מנהל ההשקעות דניאל פרייר. הכלה היפהפייה בחרה בשמלה מעודנת בסגנון בוהו של המותג האהוב עליה שלא מתאפיין בשמלות כלה - אבל חרג ממנהגו במיוחד בשבילה

הלוקיישן - חווה המשתרעת על פני עשרות דונמים בקולורדו, התפאורה - חופה מקושטת במאות פרחי לבנדר משגעים, הדרס קוד - וייב מערובנים והכלה - דוגמה ומופת לבוהו שיק מושלם ואלגנטי. "קולורדו תמיד הייתה הסלע, הבית והלב שלי", סיפרה הדוגמנית האמריקנית המצליחה טיילור היל בכתבה המפוארת שנעשתה עליה בווג לכבוד היום הגדול בחייה.

ETRO הוא בית האופנה שעומד מאחורי שמלת הכלה היפהפייה של היל, מהלך די מפתיע שכן זו הפעם הראשונה שהמותג המצליח מעצב שמלת כלה ועוד בהזמנה מיוחדת. מאידך - לאור שיתוף הפעולה ההיסטורי בין המעצב מרקו דה וינצ'נזו לטיילור שדגמנה למותג מספר פעמים, אפשר להבין את ההשתדלות, והתוצאה לגמרי עונה על כל הציפיות.

היל לבשה שמלת אוף-שולדרס בעיטור ראפלס, עם עבודת פליסה מדהימה ועליה עיטורי פרחים מובלטים. חגורה דקיקה עם פפיון במרכז הוסיפה מתיקות לכל הלוק נרשמה גם הינומת טול קלאסית. "זאת באמת שמלת החלומות שלי - היא אלגנטית אבל עם קריצה לבוהו", סיכמה היל. תכשיטי הפנינים, העגילים, הרשרת והצמיד היו של המעצב המוכר דיוויד יורמן.

למחרת היום החליפה היל לחליפת תחרה לבנה שקופה של free people המורכבת משלושה חלקים - מחוך, מכנסיים ארוכים ובלייזר, ויצאה לרכיבה בחווה עם ההאבי החדש.

עוד בוואלה!

אין כזאת: מרגו רובי בשמלת קוטור יפהפייה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully