וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מחמיא לה: זה ללא ספק הצבע של קייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 9:04

לראשונה בהיסטוריה הצטרפה הנסיכה מווילס למלך צ'ארלס בסקירת החיילים במצעד משמר הסוסים ובאלגנטיות השמורה רק לה נראתה הנסיכה בטוטאל לוק ירוק אמרלד עמוס במחוות למיני אושיות במשפחת המלוכה

בית המלוכה הבריטי ציין אתמול את יום החגיגות השנתי של Trooping of the Color, וכמו תמיד, כוכבת האירוע הייתה קייט מידלטון שהשתתפה לראשונה בטקס מלכותי בתור נסיכה אמיתית. אמנם עבורנו, דוכסית או נסיכה, קייט נשארה אותו קייט, אבל אצל מעריצי הז'אנר נרשם רטט גבוה מהרגיל לנוכח העובדה שלראשונה בהיסטוריה הנסיכה מוויילס תצטרף למלך צ'ארלס בסקירת החיילים במצעד משמר הסוסים לצד המלכה קמילה.

קייט מידלטון. GettyImages
יפהפייה בירוק אמרלד. קייט מידלטון/GettyImages

מדובר במצעד מהודר המכנס מאות חיילים, סוסים ומוסיקאים למופע מסורתי של דיוק צבאי וקול תרועה לציון יום הולדתו הרשמי של הריבון. לכבוד הופעת הבכורה שלה כנסיכה בטקס, מידלטון בחרה ללבוש לראשונה שמלה מבית המעצב הסינגפורי-פריזאי Anrew GN, לה התאימה כובע של הכובען הלונדוני פיליפ טריסי. על פי פרשני הרשת מדובר בבחירה נועזת של מעצב הידוע בפריטים המציגים סגנון אסייתי המשלב חייטות מוקפדת ומזוהה עם כוכבות מהמעגל ההוליוודי כמו ג'ניפר לופז, ג'סיקה צ'סטיין, אן האת'ווי ואמה סטון.

קייט מידלטון. GettyImages
הצטרפה לראשונה למלך צ'ארלס בסקירת החיילים במצעד משמר הסוסים/GettyImages

השמלה בגוון ירוק אמרלד, אחד הצבעים המזוהים עם קייט, נועדה להדהד את הטייטל החדש שלה כקולונל המשמר האירי. מעבר לצבע, גם צללית השמלה מרפררת לסגנון צבאי בשל דמיונה למעיל כפתורים מחויט באורך הברך. הסמליות בתלבושת של מידלטון בת ה-41 ממשיכה לסיכת התלתן המוזהבת, להלן "סיכת השמרוק" מבית קרטייר. על פי הדיווחים הסיכה צולמה בעבר על המלכה האם, על הנסיכה אן וגם על קייט לפני כשלושה חודשים ביום פטריק הקדוש, אך היא אינה שייכת לאוסף המשפחתי אלה מושאלת מהמשמר האירי עבור בת המלוכה המשויכת לתפקיד.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלה מבית המעצב הסינגפורי-פריזאי Anrew GN/GettyImages

את מצעד המחוות חתמו זוג עגילי הספיר של הנסיכה המנוחה דיאנה, שכזכור הייתה האחרונה שנשאה את התואר היוקרתי "הנסיכה מוויילס". השלימו את הלוק נעלי עקב בזמש ירוק בגובה 105 מילמטרים מדגם Purist של בית האופנה אקווזורה, ותיק קלאץ' מדגם Dora של המותג הבריטי החביב על מידלטון L.K Bennett.

קייט מידלטון. GettyImages
לואי לא מפספס אירוע פומבי בלי לעשות קצת צרות/GettyImages

מלבד התכשיטים, התיק הוא הפריט הממוחזר של ההופעה, אותו נשאה הנסיכה במרץ 2022, אז דוכסית, בעת ביקור רשמי באירלנד. חכו, זה לא הסוף, גם עם השוז יש סוג של קטע, או מחווה שלילית אם תרצו. מי שנעלה בכמה הזדמנויות בעבר את דגם Purist של אקווזורה (בניוד ובכחול כהה) היא הנמסיס מייגן מרקל, גיסתה עמה היא נמצאת בסכסוך מתמשך או "מתיחות ביחסים" בשפת הצהובונים, אשר פרסמו שהשנה מייגן והארי אפילו לא הוזמנו לטקס.

עוד בוואלה!

בשני לוקים סמוקים: קייט מידלטון מרהיבה בחפלה ערבית-מלכותית

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
זה הצבע שלה. קייט בשמלה מבית המעצב הסינגפורי-פריזאי Anrew GN/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully