וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני לוקים סמוקים: קייט מידלטון מרהיבה בחפלה ערבית-מלכותית

4.6.2023 / 7:00

סוף השבוע האחרון היה בסימן חגיגות ענק אצל האצולה הירדנית. יורש העצר נישא לבחירת ליבו וזו בהחלט סיבה למסיבה ים תיכונית אסלית. פרינס ווילי וקייט מידלטון הגיעו כאורחי כבוד, כשהיא ממשיכה לעשות חיל - הפעם, בחפלה ערבית טהורה

סיכום העשור/רויטרס

יורש העצר, הנסיך חוסיין בן עבדאללה (בנה של ראניה, מלכת ירדן) ורג'ווה א-סייף הסעודית, נישאו בסוף השבוע האחרון בטקס איסלמי מסורתי, בגני הארמון בעמאן. אם מישהו ציפה לחפלה ערבית אסלית, קבלו ביטול - כי למרבה הפלא, רשימת האורחים לטקס נסגרה בסביבות ה-140 איש בלבד. ביניהם המשפוחה המקומית, בני מלוכה זרים וראשי מדינות. בין האורחים שנבחרו בפינצטה, נכחו פרינס ווילי ורעייתו הנסיכה קייט מידלטון, שקברה לכולם בשני לוקים סמוקים.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. אינסטגרם רשמי princeandprincessofwales, צילום מסך
קייטי עושה חיל גם באזור הים התיכון/צילום מסך, אינסטגרם רשמי princeandprincessofwales

לטקס הרשמי הנסיכה מוויילס הלכה על פיס בצבע ורדרד וינטג'י של המעצב הלבנוני אלי סאאב. מדובר בשמלה צנועה ביותר מקולקציית סתיו-חורף 2017 של המעצב הלבנוני עם שינויים קטנטנים של קייט, בהתאם לסטייל המלכותי. העיצוב המקורי שהוצג על המסלול לפני שש שנים, כלל במקור חגורת מותן דקיקה עם אלמנטים זהובים, ושכבת חצאית חצי שקופה - החל מקו המותניים ולאורך הרגליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

החלק המרשים ביותר בלוק הסמוק שבחרה הוא האזור העליון. טופ צנוע ויחד עם זאת נשי ואלגנטי. חזה עטוף בעיטורים בגוון השמלה, שזורמים מצד אחד היישר לצווארון גבוה ומצד שני לחצאית בגזרה גבוהה, המדגישה את הפיגורה של הנסיכה. נרשמו גם כריות כתפיים מדויקות בגובהן, המובילות לשרוולים מעט תפוחים.

את האאוטפיט סגרה עם תיק קלאץ' (305 דולר)של המותג הבריטי Wilbur & Gussie. זוג סנדלי זמש עם רצועות מסולסלות באותה פלטת צבעים, של פראדה (795 דולר) ועגילי אוברסייז עם יהלומים, תחת רעמת השיער הברונטית והמתוקתקת.

גם בסעודה המלכותית הראשונה, לפני טקס הנישואין אליה הוזמנו כ-1,700 איש, קייטי לא אכזבה ואף הפתיעה, כשבחרה לעטות את הנזר המלכותי על ראשה, בפעם השלישית מאז שהפכה לפרינסס רשמית. הנזר הוזמן עבור המלכה מרי בשנת 1913, עבר בירושה לנסיכה דיאנה וחזר למלכה אליזבת' השנייה. הפעם הראשונה הייתה במשתה המלכותי הראשון של המלך צ'ארלס השלישי בנובמבר האחרון, ומאז תושבי העולם רק מצפים לראות אותה שוב ושוב במצב נסיכותי קומפלט.

לאיוונט הטרומי, בחרה ללבוש שמלת מקסי מלאת פאייטים ורודים של מעצבת הבית, ג'ני פקהאם, בשילוב קלאץ' תואם של פראדה. כמובן לא שכחה לענוד כמה בלינג בלינג חדשים שעברו אליה בירושה: עגילי הנברשת של גרוויל שנרכשו בקרטייה ב-1918, מקווין ליזי שקיבלה אותם מהוריה. כזכור, למידלטונים ישנם קשרים הדוקים עם ירדן, משפחתה של קייט גרה בעברה בעמאן באמצע האייטיז כשהייתה ילדה קטנה, אז אין ספק שהאזור הים תיכוני עושה לה פלאים.

מילה על הכלה שהפכה לנסיכת ירדן אם יורשה לנו - 20 אנשים הקדישו שלושה חודשים להחיות את שתי שמלות הכלה אותן לבשה. הלוקים בחסות אלי סאאב, כללו שמלת קרפ ראשונה בעלת מחוך מותאם, מחשוף א-סימטרי, שרוולים ארוכים, והינומה סוחפת. שמלה שנייה, קצת יותר "נועזת" - שרוולים קצרים, עיטורי פרחים בתפזורת לאורכה וכפפות לבנות ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully