וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים בהיסטריה: גל גדות בשמלת ויניל סקסית

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 12:51

לצד אליל הנשים, גל גדות מקדמת את סרטה החדש, וכמו תמיד - גונבת את ההצגה. מחליפה מחויטת לשמלת ערב בועטת - כל מה שהכוכבת לבשה לסיבוב האהבה בברזיל

מהרגע הראשון בו פרצה בקריירה בינלאומית גל גדות תויגה כחביבת הקהל. הפעם חשבנו שנוכחותנו של ג'יימי דורנן, אחד הגברים הסקסיים עלי אדמות, שהצליח להרטיט את ליבן של מיליוני נשים בעולם תודות לסרט "50 גוונים של אפור" תצליח להתעלות על כוחה של גדות אבל שוב, כל כך לא. דורנן נעלם כלא היה במסע היח"צ לקידום הסרט החדש שלו ושל הכוכבת הכי משובחת שלנו. ובכן, זה בדיוק סוד הקסם שכולם מדברים עליו.

גל גדות. GettyImages
גונבת את ההצגה. גל גדות לצד ג'יימי דורנן ואליה בהאט/GettyImages

השניים מככבים זו לצד זה בסרט החדש הריגול החדש שלהם "לב של אבן" שיעלה בחודש אוגוסט בנטפליקס ופתחו את הסיבוב האינטסיבי בברזיל, לוקיישן בו לגל יש קהילת מעריצים מטורפת. כשהסטייליסטית החדשה קרלה וולש מכתיבה את הסגנון המחודש נצמדו השתיים לפלטת צבעים בסיסית הנעה בין שחור, כחול לבן וקצת ושמנת. מכנסיים מחויטים מפוספסים בכחול נייבי עם וסט תואם של קופרני, כשהמכנסיים (648 יורו) בגזרה רחבה והווסט בגזרת קולר מעניינת שבגבו הופך ללבן עם פסים כחולים.

לאחר מכן נרשמה שמלה שחורה צמודה צמודה של פילוסופי עם שייפ לב מחמיא בחזה וכתפיים עבות, פלוס אבזור מינימלי - רק ערבוב טבעות קלאסי של טיפאני אנד קו, מותג היוקרה אותו גדות משגררת בכל הזדמנות.

הלוק הבועט ביותר הגיע אמש (שבת), גם כן על טהרת השחור אך סקסי ונועז בהרבה לעומת קודמיו. שמלת ויניל שחורה עם שסע צידי ומפתח עמוק מאוד בחזה, פיס שלא ברור איך אפשר להשתחל אליו בלחות הישראלית למשל. את המראה הכולל השלימו נעלי סטילטו בגימור לקה ושני צמידים עוצמתיים שהזכירו מעט את מוטיב הוונדר וומן, רק בגרסה המושחרת.

גל גדות. GettyImages
הלוק הנועז לסיבוב בברזיל/GettyImages

בגזרת הביוטי אהבנו מאוד את האסוף המוקפד עם השביל לצד שסורק לאחור, עיניים נקיות עם נקודת תאורה לבנה בפנים העין ושפתיים באדום-כתמתם, ליפסטיק שמתאים לגדות בכל מצב וזמן.

עוד בוואלה!

היא באמת וונדר-וומן: גל גדות בלוק מרושל הכי יפה שראינו

לכתבה המלאה
גל גדות. GettyImages
נרגשת מאהבת הקהל. גדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully