וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא באמת וונדר-וומן: גל גדות בלוק מרושל הכי יפה שראינו

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 11:24

הלייבל SETCHU זכה במהדורת 2023 של פרס תאגיד הענק LVMH למעצבים צעירים בטקס עטור כוכבים שהתקיים בפריז לציון עשור לפרס, בעוד גל גדות, היא ולא אחרת, זכתה לכבוד לחשוף את הזוכה וגנבה את ההצגה, אז פר יוז'ואל

גל גדות הצטרפה אל צמרת האופנה בפריז ביום רביעי השבוע, לרגל הענקת פרס LVMH השנתי למעצבים צעירים, העשירי במספר, אשר קיים קונגלומרט היוקרה LVMH, וזכתה לחשוף את הזוכה בקרן לואי ויטון (ובסכום מכובד של 400,000 יורו) - מעצב האופנה סאטושי קוואטה עם הלייבל הייחודי שלו SETCHU, אשר מהדהד גישה מודרניסטית מערבית לזהותו היפנית.

חבר השופטים הורכב משמונה מנהלים אמנותיים מבית LVMH וביניהם, סילביה ונטוריני פנדי, מריה גרציה קיורי לבית דיור, מארק ג'ייקובס שנראה (ונשמע) אסוף מתמיד, וסטלה מקרטני, שכמו תמיד לקחה על עצמה לצלם סלפי איקוני עם השופטים המובילים של השנה. תיעוד אותו הכוכבת הישראלית-הוליוודית העלתה לפיד האינסטה שלה בליווי הקפשיין "תראו לי חבר שופטים מגניב מזה, אני אחכה...". אבל מה שבאמת גנב את ההצגה היה האנסמבל האנדרוגיני המטריף שגדות לבשה.

פרס LVMH פתוח למעצבים צעירים מתחת לגיל 40 שהציגו ומכרו לפחות שתי קולקציות מוכנות ללבישה של נשים, גברים או יוניסקס. הוא הוענק בעבר למעצבים כמו מרין סר (Marine Serre) ב-2017, או ננסי דוג'קה (שמלבישה את זנדאיה וקנדל ג'נר), ואף חיזק את הקריירה של זוכים לא במקומות הראשונים, כדוגמת ז'אקמוס. לדברי דלפין ארנו, בתו של מנכ"ל LVMH והאיש העשיר בעולם, שמונתה בתחילת השנה לנהל את בית האופנה דיור, חבר המושבעים הגיע לקונצנזוס ללא התלבטות רבה.

"הפעם כולם הסכימו מי הולך לנצח", היא הכריזה בהודעה לעיתונות. באקלים אופנתי גבוה שכזה, לא מפתיעה הבחירה דווקא בוונדר וומן הבינלאומית. אך מעבר לעובדה שהיא כוכבת-על, תפקיד המפתח שקיבלה באירוע של תאגיד היוקרה השולט, המאגד תחת מוטת כנפיו הענקיות את לואי ויטון, טיפאני, דיור ולמעלה מ- 70 מותגי אופנה יוקרתיים מובילים, לחלוטין מנכיח ומחזק את מעמדה כאייקון אופנה בלתי מעורערת.

משתפסה את מקומה על הפודיום, כל העיניים (וכותרות האייטמים) היו ליטרלי עליה. השחקנית והמפיקה בת ה-38 הייתה חיובית, מרימה ומתוקה כתמיד, ולא נצפתה שום עדות לתסמונת "המתחזה" בה היא חשפה שלוקה בראיון שהעניקה לאחרונה למגזין L'Officiel. "לפני שאני מכריזה על שמות כלשהם" היא פתחה בנאומה, "אני רוצה לומר שכולכם מנצחים היום, עבורנו ועבור כל מי שצופה ברחבי העולם". ואנחנו בכלל החסרנו פעימה דווקא מהלוק הבלתי מתאמץ והמקומט, אך באופן אוקסימורוני גם הכי מהודק, שגדות לבשה. וניחוש שלנו? כולו באדיבות בית האופנה לואי ויטון (שהיווה חלק מהפרס היוקרתי).

האם לשלושה לבשה מכופתרת לבנה ש'התהדרה' בקמטוטים מכוונים אול אובר, אשר שרווליה הופשלו ברישול מכוון וצוותה לחצאית מידי שחורה, מקומטת גם כן, בעלת קו מותן גבוה ושני כיסים, בהם גדות לא היססה להשתמש. בתואר גולת הכותרת של הלוק זכו דווקא הפריטים המשלימים: עניבה קלאסית שחורה אבל שוב, מקומטת, שכמו נענדה משוחררת על צווארון חולצתה הפתוח והשתלשלה עד לחצאית, נעלי אוקספורד שטוחות עם שרוכים (שאיתרנו דווקא בקולקציית הגברים של LV), ובלינג בשפע.

כשגרירת טיפאני ושות', גדות דאגה לנפנף (תרתי משמע) בתכשיטים שענדה, גם על הפודיום כשהגישה את הפרס, וגם כשענתה בהמשך לשאלות העיתונאים ושיתפה את מחשבותיה על הזוכים ועל חשיבות הפרס. על פרקי ידיה היא העמיסה שלל צמידים מהקולקציות הכי אייקוניות של מותג תכשיטי היוקרה, נרשמו גם מספר טבעות עדינות, ואת צווארה עיטרה שרשרת דקיקה שבמרכזה כיכב תליון לב שמנמן. האיפור היה טבעי מאוד, עד כמעט בלתי נראה, והשיער נותר נאמן למראה החתימה הקבוע שלה - גלים מעודנים, שביל צד מוגבה, ואוזן אחת חשופה. בדרכה אל האיוונט המסוקר, גדות נתפסה בעדשות הפפראצי כשהיא מרכיבה משקפי שמש שחורים עם צללית אליפטית צרה, ואוחזת בתיק יד שחור.

עוד בוואלה!

גאווה ישראלית: גל גדות מופלאה בשמלה שחורה קלאסית

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully