וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי חזה קטן אבל מצאתי טריק שמגדיל לי את השדיים בביקיני"

21.6.2023 / 0:02

אם יש לך חזה קטן זה יכול להיות מאתגר למצוא בגד ים שמדגיש את הקימורים שלך ומעניק לך מראה בטוח וסקסי - אבל מצאנו טריק פשוט וחכם שיכול להפוך ביקיני קלאסי לחזיית פוש-אפ שמחבקת את הגוף שלך בצורה מושלמת

טריק להגדלת החזה בביקיני/mishagrimes1

קניה של ביקיני יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם יש לך חזה קטן ואת רוצה לשלב חלק עליון קטן עם חלק תחתון גדול יותר. זה יכול להיות מאתגר למצוא בגד ים שמדגיש את הקימורים שלך ומעניק לך מראה בטוח וסקסי. למרבה המזל, מישה גרימה מלונדון, לה יש 285 אלף עוקבים בטיקטוק שיתפה טריק פשוט וחכם שיכול להפוך ביקיני קלאסי לחזיית פוש-אפ שמחבקת את הגוף שלך בצורה מושלמת.

הסוד הוא הצלבה של הרצועות, ובעזרתה את יכולה להעניק לשדיים הקטנים שלך הרמה מיידית, ולגרום להם להיראות מלאים ומוצקים יותר.

"טריק קטן לציצים קטנים #ציצים קטנים", היא כתבה ליד הסרטון.

זה מה שהיא עושה

@mishagrimes1 A lil hack for the small boobie peeps #smallboobs ♬ original sound - jake

"טריק קטן לציצים קטנים #ציצים קטנים", היא כתבה ליד הסרטון.

מישה צילמה את עצמה על החוף כשהיא בביקיני עם טופ משולשים ירקרק = תחילה לבושה בו בצורה המסורתית. היא עושה ריקוד קטן לפני שהסרטון נחתך ועובר למראה המשופר, שבו הרצועות של החלק העליון כבר לא עוטפות את צווארה, אלא במקום זאת, הרצועות משתלבות כעת מול צווארה בקריס-קרוס.

הטריק הזה משנה את המתיחה של רצועות הביקיני כך שאפילו שדיים קטנים נדחפים לכיוון מעלה ופנימה, ככה שנוצר אפקט של חזיית פוש אפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

היא לא הראשונה שהפכה את הביקיני

ככה לובשים את הביקיני ההפוך/upsidedownbikini_official

זהו כמובן לא טריק חדש, וכבר ב-2018 סיפרנו לכם על הטרנד הלוהט החדש, שעל פי הטענות משמש כ"הגדלת חזה טבעית" - לבישת ביקיני הפוך.

ראשונה להצית את הטרייד הייתה הדוגמנית האיטלקית ולנטינה פראדגרדה, והוא קודם על ידי מותג האופנה האוסטרלי קנטיק, ששאל אנשים באינסטגרם מה דעתם על הסגנון החדשני.

אז איך זה עובד בעצם? פשוט מאוד: קודם כל לובשים את הביקיני באופן נורמלי לחלוטין ואז מתירים את הקשר שעל העורף. את שני החוטים קושרים ממש מעל השדיים תוך שמצמידים אותם אחד לשני ובכך תוחמים אותם בתוך מעין מסגרת משולשת, שיוצרת מחשוף גדול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully