וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היילי ביבר יצאה לרחוב בשמלת לנז'רי - וזה היה מופלא

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 11:23

על אף שאופנת הלנז'רי יצאה משליטה, ונדמה כאילו תחתונים וחזייה ברחוב הפכו לדבר לגיטימי, יש עדיין כמה יחידות סגולה שמצליחות לעשות את זה כמו שצריך. קבלו את היילי ביבר בשמלה רומנטית, אקססוריז מדויקים וכמו תמיד - עור פנים מעורר קנאה

הלבשה תחתונה יצאה מחדר המיטות והפכה לפריט לבוש לגיטימי לכל דבר ועניין את זה כולנו יודעות. אולד ניוז. אבל המצב בשטח הוא שהרוב עושות את זה רע. רע מאוד. יש סקסי ויש מאולץ, וזה ממש בסדר לשמור קצת לעצמכן בנות. לוק מרומז שווה הרבה יותר מפרובוקציה לשמה. אז אם בסקסיות מרומזת עסקינן זה הזמן להעלות את היילי ביבר, הפאשניסטה המחוננת בעלת 'סקין' שאין שני לו, שהצליחה להפוך להשראה אופנתית ללא מעט נשים בעולם. אבל היי, גם לה מתפספס לפעמים.

לפני ימים ספורים הגיעה לחגיגות מותג הטיפוח של RHODE בניו יורק וכשיצאה מדירתה בטרייבקה פופרצה בשמלת מיני מנצנצת בגזרת סטרפלס עם מחשוף לב, לוק מאוד חריג מהדי אן איין האופנתי המובהק שלה. התפלק לה האל.איי גירל ואנחנו סולחות. השמלה ויויאן ווסטווד קוטור עם שרשרת יהלומים מחרפנת של טיפאני ונרשמו גם כפכפי pvc של ג'יאנביטו רוסי ב-745 דולר. סך הכול לוק די מבאס ביחס לפרסונה, ועדיין - היילי נראתה משגע.

היילי ביבר. splash
מופלאה. היילי ביבר בוויויאן ווסטווד/splash

אמש (שני) הביבירית כבר חזרה לעצמה ביג טיים כששוב נצמדה לוורוד בייבי רומנטי מבית ויויאן וסטווד, רק הפעם בפרשנות גבוהה בהרבה. שמלת לנז'רי המדמה קומבניזון מחוכי עם כתפיות ספגטי וקאפים מחמיאים באורך מידי.

לשמלה ציוותה נעלים שטוחות מצוינות בגימור לקה של סן לורן עם אבזם זהוב, שרשרת יהלומים ועוד אחת זהובה מתחתיה, תיק שחור ואסוף מהודק מוקפד. מאחור השתרך הבעל עם כובע מצחייה הפוך אותו גם הידק בשרוך, ג'ינס רחב וטי שחורה. מזל שהוא נותן לה להוביל.

עוד בוואלה!

חגורת חזה ומיני קצרצר: השמלה המסקרנת של היילי ביבר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully