וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים קוטלים את "המראה הגרוע ביותר בכל הזמנים" של קים קרדשיאן

22.6.2023 / 0:05

קים קרדשיאן הגיעה לתצוגה הבכורה של פארל וויליאמס כקריאייטיב דירקטור של לואי ויטון, והמעריצים ממש לא אהבו את מה שראו. המראה הגרוע ביותר בכל הזמנים, עם השוואות למיינקראפט. האמת, ראינו אסונות גדולים בהרבה

The Kardashians - Season 3 Official Trailer/Hulu

תצוגת האופנה הראשונה של לואי ויטון עם פארל וויליאמס בתור מנהל הקריאייטיב לגברים היא האירוע המדובר של 48 השעות האחרונות, אבל התלבושת של קים קרדשיאן לאירוע ספגה ביקורת קשה.

קימי הגיעה לתצוגה עטורת הכוכבים בשבוע האופנה בפריז כשהיא לבושה בחזיית ספורט בהדפס קמופלאז' דיגיטלי וטייטס תואם עם מעיל פרווה שמשתרך עד הרצפה. המראה הספורטיבי השתלב עם פאוץ' אוברסייז, גם הוא בצבעי הסוואה מטושטשים ועקבים דקיקים. להשלמת הלוק בחרה בשיער פזור בגלים רפויים וגלאם נקי.

קים קרדשיאן בתצוגה של לואי ויטון לגברים בשבוע האופנה בפריז. Victor Boyko, GettyImages
קימי עושה כבוד לפארל ולואי ויטון. המעריצים לא מרוצים/GettyImages, Victor Boyko

הפאשניסטות ברשתות החברתיות תקפו את התלבושת וכינו אותה "המראה הגרוע ביותר שלה בכל הזמנים". "זה כל כך מכוער, זה כאילו כמו 2019 או משהו כזה", כתבה אחת, בעוד אחרת ציטטה את השיר "Heated" של ביונסה, וכתבה: "הספנדקס הזול הזה, היא נראית בלאגן". בנות, איפה הייתן בעשור האחרון? זהו קצה הקרחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קים קרדשיאן בתצוגה של לואי ויטון לגברים בשבוע האופנה בפריז. Victor Boyko, GettyImages
"המראה הגרוע ביותר שלה בכל הזמנים"/GettyImages, Victor Boyko

חלק השוו את הלוק לדמות ממשחק הווידאו Minecraft, לא מופרך, שכן לא מעט דפוסים בקולקציה של פארל נשענו על המוטיב הזה. אחרים התבדחו שהיא נראית יותר כמו בובת שעווה מאשר אדם אמיתי - "זה הדבר הכי נורא שראיתי מאז הפרצוף של קניה," כתב גולש אחד בבוטות.

לצד הלוק של קימי, הגיעו שלל כוכבים מביונסה וג'יי זי, שגם סיפק הופעה בהפתעה לצד וויליאמס, זנדאיה בלוק נוצץ משובח, ריהאנה ואייסאפ רוקי בלוק זוגי על טהרת הנדים וג'ארד לטו בחלוק לבן עם איפור שובב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully