וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנת: לוסי איוב חגגה יום הולדת בלוק הריוני מושלם

המגישה החיננית נראתה מופלא בשמלת נשף שחורה עם כיווצים עדינים באזור החזה וצעיף אלגנטי שהזכיר מעט את ווייב פסטיבל קאן. בתזמון מעולה היא גם חגגה יום הולדת ואין הזדמנות טובה מזו להרים לה על עונה סופר שיקית ואלגנטית

העונה השנייה של "רוקדים עם כוכבים" נמצאת בשיאה ומלבד הריקודים המושקעים שמתחוללים שם ברקע, אחד הדברים הטובים שהיא מביאה אל המסך היא לוסי איוב. לצד יכולת הגשה אולטרה חיננית ובעזרת הסטייליסטית סיוון חימי, הצליחה איוב לנסח קוד לבוש שהוא מצד אחד אלגנטי בהתאם לאווירת הנשף הנדרשת מהפורמט, ומצד שני בעל גלאם קליל ושיקי. פסטיבל קאן סטייל.

לוסי איוב. אדיר יעקב,
ילדת יומולדת - לוסי איוב/אדיר יעקב

אמש, היא גם חגגה יום הולדת 31 בפריים טיים (בתוכנית שצולמה מראש), כשהיא לובשת שמלת סטרפלס שחורה בעיצוב בית האופנה המקומי "מרגוט" של המעצבות שירן מרגוט נבון ואלה קליסקי. שמלת היומולדת ההריונית של לוסי נתפרה מבד שחור ודקיק בצללית המלווה את הגוף מקרוב, אשר חלקה הקדמי מציג מחשוף סטרפלס בעל כיווצים עדינים באזור החזה בשילוב כתפיית קולר בטקסטורה זהה החובקת את קו הצוואר מלפנים במראה של צעיף.

לוסי איוב. אדיר יעקב,
מרהיבה בשמלה רביעית של מרגוט/אדיר יעקב

מבט מהצד על השמלה מבהיר את הקשר בין השניים שמתחברים בצידה האחורי של השמלה כשהם מתפתלים מעצמות הבריח לכיוון השכמות וחוזרים להתאחד בקו החזה. זוהי השמלה הרביעית בעיצוב מרגוט שלוסי איוב לובשת מאז תחילת העונה ואחת המוצלחות ביותר עד כה, יש לציין. משהו בקווים המודרניים ובחיתוכים המינימליסטיים פשוט עובד טוב עם ההתעגלות של המנחה היפיפייה.

עוד בוואלה!

יס בייבי: לוסי איוב בנוקאאוט הריוני

לכתבה המלאה

על גוש היהלומים בצורת חישוק טיפה שמעטר לה את האוזניים אחראי מותג היוקרה פדני. יחד עם הטבעת שהיא עונדת, סך משקל היהלומים שנושאת לוסי מגיע ל-5.4 קראט. תוסיפי לכך בטן של חודש שמיני, עקבים ושעות ארוכות להחזיק הכל יחד, מדובר בעבודה די קשה שעטופה בקלילות ובחיוכים, בדיוק כמו זו שמפגינים אלו שמפזזים בעמל רב על הרחבה. את המראה המוקפד משלימים איפור מעודן המדגיש את יופייה הטבעי של איוב שרקחה המאפרת תהילה גוטליב, ושיער בתסרוקת שביל באמצע נקייה בחסות אדיר יעקב המוכשר.

לוסי איוב. אדיר יעקב,
עגילים מטורפים של פדני במשקל 5.4 קראט/אדיר יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully