וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס בייבי: לוסי איוב בנוקאאוט הריוני

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 9:54

בטוטאל לוק שחור, לוסי איוב גורמת לבייבי באמפ להיות האקססורי הכי נוצץ על המסך שלנו. בינתיים היא מצליחה להשאיר אבק לשופטות, ולוקחת את המראה הטלוויזיוני למקום אחר לגמרי. מה היא לבשה?

העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" שבה אל המסכים שלנו, ובין קרבות הרייטינג בין הערוצים, אנחנו מוצאות לנכון לשים פוקוס על מה שחשוב באמת. נספר לכן שבפרק-שניים הראשונים של העונה, לא נפלנו מי יודע מה מהכיסא מהבחירות האופנתיות של הצוות הנשי המוביל את התוכנית, חוץ, מרונה לי שעשתה סיפתח קלאסי ומצופה בשמלת סטרפלס שחורה.

לוסי איוב. מסך אינסטגרם lucy_ayoub, צילום מסך
הלכה על האקססורי הכי יפה - בייבי באמפ מתקדמת/צילום מסך, מסך אינסטגרם lucy_ayoub

אמש (שני) זכינו לראות על המסך את אחת ההריוניות הכי נוצצות של הרגע - לוסי איוב בלוק שלא מבייש חדר לידה. את העונה פתחה בשמלת קולר מלאת תחרה וחרוזי פנינים של המעצב ויוי בלאיש, בליווי עגילי פנינה של ה.שטרן. אך נראה שהיא החליטה להפסיק להתכרבל בבדיו (המשובחים מאוד יש לציין) של ויוי והפעם לקחה את המראה הטלוויזיוני למקום אחר לגמרי.

בשמלה שחורה בעיצובו של בית האופנה מרגוט ובעזרת ידי הקסם של הסטייליסטית סיון חימי, היא לגמרי זרחה על המסך. מדובר בגזרת מקסי עם שסע גבוה וחצוף שמזוהה עם הקו הנקי והמתוחכם של מעצבות המותג. כל חלקה העליון של הסופר דרס מורכב מקאט-אאוט בצורת משולש מתחת לחזה ושני קאפים שמתחברים אל תוך אלמנט כסוף, שנקשר היישר אל כתפיית אלכסון עבה ובודדת.

לוסי איוב וסיון חימי. מסך אינסטגרם sivanhimy, צילום מסך
שמלה שחורה ומתוחכמת של מרגוט/צילום מסך, מסך אינסטגרם sivanhimy

עוד בוואלה!

בלי התחכמויות: רונה לי שמעון פותחת עונה בלוק מעולה

לכתבה המלאה

מעבר לאקססורי המחמיא שהיא סוחבת, הלוא הוא הבייבי באמפ - צורפו ללוק טבעת אוברסייז על מניקור שחור סקסי ועגיל ארוך אחד עם סטייטמנט משלו, בוויבים של אלמנט החזה המוצב בשמלוש - מבית מעצבת התכשיטים העולה, ענבר שטרית.

לוסי איוב. מסך אינסטגרם lucy_ayoub, צילום מסך
וודג' מוקפד על טהרת הניודים/צילום מסך, מסך אינסטגרם lucy_ayoub

גם אם נרצה לא נצליח להתעלם מהוודג' המוקפד, בחסותה של המאפרת דנה כפיר - איפור על טהרת הניודים וגבות ממוסגרות, זאת בתוספת תסרוקת 'המראה הרטוב', מסורק אחורנית שעושה לה פ-ל-א-י-ם.

לצידה, השופטות רונה לי שמעון ואנה ארונוב, וכאמור, אפשר לסכם שבחירות הסטיילינג לא היו לא לוהטות במיוחד הפעם ובעיקר רוכבות על הטרנד הרגעי שלא נותן מנוח, פרחים, פרחים ועוד פרחים. מצד אחד, אנה כרקדנית פלמנקו בשמלה אדומה של עידן לרוס עם מוטיב ה'פלאוור פאוור' במרכז החזה. מה כן אהבנו? השיער האסוף והגלי במנח יעני לא מתאמץ. ורונה לי בשמלה צמודה מלאת פרחי פאייטים ורדרדים של גליה להב ותכשיטים של ה.שטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully