וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת היפות שראינו: הכלה המסתורית ממונטה קרלו

26.6.2023 / 11:15

בסוף השבוע החולף מיטב אמני ישראל נחתו בריביירה הצרפתית במטרה משותפת אחת: לשמח חתן וכלה צעירים ומסתוריים, בעוד שעל עיצוב שמלת הכלה היפהפייה, שנטפה אולד הוליווד גלאם, הופקדה לא אחרת מאשר אוריה עזרן. לפניכם הפרטים הנוצצים שהצלחנו לדלות

בסוף השבוע האחרון נישא זוג ישראלי צעיר בחתונה מגה-נוצצת מעבר לים, שכמה שהייתה גרנדיוזית, ככה היא מסתורית. הזוג המאושר טל ומייק (שנכון לעת הזו, שם משפחתם נותר באפילה), בחרו למקם את החופה ולהיכנס תחתיה לא פחות מאשר ברובע העשיר ביותר מבין רובעי נסיכות מונקו, aka מונטה קרלו. המדובר בהיי-סקול סוויטהארטס, במקור מהקריות שבאזור חיפה, שמנהלים זוגיות יציבה עוד מהתיכון. על פי מידע שליקטנו, החתן המאושר מייק הוא בעל חברה לסליקת אשראי, שהרוויח את הונו במו ידיו ובעבודה קשה, וככל הנראה הצליח להגשים את החלום הישראלי הרטוב - לעשות אקזיט מצליח.

טל, כלה חתונה מונטה קרלו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הכלה המסתורית והיפהפייה ממונטה קרלו. עיצוב שיער - אבישי מסטי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עד כמה מצליח? שימו לב - מלבד עשרות חברים ובני משפחה שהוטסו במיוחד ללוקיישן התיירותי הנחשק אליו מתקבצת כל השמנה והסלתה, אל טקס החתונה התייצבו גם מיטב אמני ישראל. משרית חדד, עידן חביב ועד נועה קירל, שלבשה על הבמה אנסמבל לוהט וכסוף בעיצוב מעצבת שמלות הכלה והערב אליזבת בראון (מונהליזבט). בחישוב זריז מסתמן כי רק על האומנים שהוטסו לריביירה הצרפתית בני הזוג נפרדו מסדר גודל של כמיליון שקלים. אבל יותר מהכל, היה זה רצף הלוקים המשגע שלבשה הכלה המסתורית במהלך איוונט מתגלגל בן שישה ימים (כן כן) שגרם לנו להרים את הלסת מהרצפה.

נתחיל, איך לא, בשמלה שנבחרה למעמד החופה המרגש ושידרה מופע משובח של אולד הוליווד גלאם - שמלת סטרפלס עשויה בד סאטן בוהק ואלגנטי, לה מפתח עגול מהופך עם סיומת מכפלת פאפית, ושסע רגל נדיב. על העיצוב הקלאסי המפעים הופקדה לא אחרת מאשר אוריה עזרן, מעצבת שמלות הכלה והערב. בגזרת הביוטי, נבחר עבור הכלה הצעירה איפור רך, טבעי ועם זאת זוהר ידי דורין בר. והיה זה השיער, עליו אמון אבישי מסטי, שסיפק את אפקט הוו וו וום, בחסות ווליום דרמטי ותוספת של קשת לבנה דקיקה. ללא כל עוררין, המראה הסופי שהתקבל היה אצילי ויפהפה. באשר למלוות שלה, ובהסתמך על סדרת סטוריז שהעלה הטיקטוקר ויוצר התוכן אלכס שולץ, הדרס קוד שנקבע עבורן היה: ורוד על גווניו, מה שלבטח החמיא עד מאוד לגרייס קלי וויבס שטל סיפקה.

טל, כלה חתונה מונטה קרלו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מרהיבה בשמלה של אוריה עזרן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מספר ימים מוקדם יותר, הכלה המאושרת (והמסתורית) הספיקה להחליף כמה מערכות לבוש, כולן על טהרת הלבן אובייסלי. משמלת תחרה אלגנטית שהתהדרה בחגורה וכפתורים מוזהבים אותה לבשה במעמד קבלת הפנים, בגד גוף/ים שלם מינימליסטי שצוות לחצאית קרושה ארוכה למה שנראה כמו מסיבת בריכה צוהלת, ועד לשמלה מתקתקה בעלת כתפיים ומותניים מודגשים שנבחרה לשבת חתן ביום הרביעי לחגיגות.

טל, כלה חתונה מונטה קרלו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אל תטרחו. אין לה אינסטה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טל, כלה חתונה מונטה קרלו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בגד ים עם חצאית קרושה למסיבת בריכה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמובן לא נוכל, ולא נרצה, להתעלם ממה שלבשה עזרן לאירוע הפומפוזי שזכה ברשת לכינוי "חתונת המילניום". כוכבת "פריפריה אימפריה", שבקרוב תעלה לעונה שנייה, לבשה לאירוע החתונה המרכזי שמלת מקסי ישרה עם שרוולים ארוכים, שעוטרה באבנים כסופות מנצנצות אול אובר, בעיצובה כמובן. לפיס הרותח מפתח עמוק שחצה את קו הטבור, אותו קישטו שני אלמנטים דמויי תכשיט בכסף בשילוב אבני סברובסקי, אשר גם היוו חלק אינטגרלי מהשמלה ובו-זמנית החזיקו את כל הסיפור במקום - בקו הצוואר היה זה הכיתוב "Black Sheep" ("כבשה שחורה" - שמסכם את סיפורה האישי, וזהו גם שמה של ההרצאה והקולקציה האחרונה שהציגה), בעוד באזור החזה התנוסס שמה באנגלית, "Oria". כפי שכבר עשו באירועים מסוקרים אחרונים בהם המעצבת-שהפכה-כוכבת הפציעה, על הסטיילינג היה אחראי גם הפעם מאור אוטמזגין.

בדומה לחלק גדול מהאורחים, גם אוריה עזרן ובעלה, איש העסקים חיים נחום, בחרו למצות את החוויה עד תום ונשארו לסוף שבוע ארוך במונקו החלומית. ואם נחזור לחתן ולכלה המאושרים, השמועות מספרות כי מדובר בזוג הכי מתוק וצנוע ביומיום, אשר מעדיפים להישאר אנונימיים, לפחות ברמת הרשתות החברתיות. משכך, אין זה מפתיע כי מרבית התיעוד שעלה בפיד האינסטגרם של צוות הביוטי ושל מעצבת שמלת הכלה כבר הוסר, ככל הנראה לבקשתם של טל ומייק (נכון לשעה זו, בני הזוג עצמם אינם מנהלים חשבונות באינסטגרם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully