וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית המיליונרית בת ה-9 גדלה וחושפת כעת כמה היא באמת מרוויחה

28.6.2023 / 0:03

איזבלה בארט עשתה את המיליון הראשון שלה בגיל 6, הפכה לדוגמנית עטורת פרסים ואשת עסקים ממולחת בגיל 9 והיום "בבגרותה", בת ה-17 מספרת כמה היא מרוויחה ומשתפת טיפים שיעזרו לכם לעשות מסלול דומה לשלה

חייה של איזבלה בארט בגיל 9/isabellabarrett123

איך היא גדלה לנו! בפעם הראשונה שסיקרנו את חייה של איזבלה בארט, היא הייתה רק בת 9. כבר אז היא הייתה אשת עסקים ממולחת ודוגמנית עטורת פרסים עם ליין בגדים משלה ומניות בשתי חברות מצליחות. בעוד אצלנו לא קרה הרבה מאז, איזבלה הגיעה כבר לגיל 17 "המכובד" וכיאה למישהי שכבשה כמעט כל פסגה אפשרית כבר בגיל צעיר, היא עברה כברת דרך רצינית מאז ופרישה מאוד מאוד מוקדמת היא בהחלט אופציה עבורה.

הדוגמנית איזבלה בארט התפרסמה בתוכנית הריאליטי Toddlers & Tiaras שעקבה אחר תחרויות יופי לפעוטות. היא עשתה את המיליון הראשון שלה בגיל 6, השיקה ליין של בגדים ותכשיטים, זכתה בתחרויות יופי (55 כתרים ו-85 תארים עד כה), דיגמנה בשבוע האופנה בניו יורק והשקיעה בשתי חברות מצליחות שהניבו לה המון כסף. שווייה המוערך נכון להיום עומד על כמעט 2 מיליון דולר. כל הכסף הזה מעניק לה חיי מותרות: שופינג, נהג פרטי, לימוזינה, מותגים יוקרתיים והרבה מסיבות שהיא מארגנת לחברותיה מהמעמד הגבוה.

עם זאת, לאיזבלה היה חשוב לצאת נגד כל מי שטוען שהרוויחה את כספה בקלות. "לאנשים אין מושג כמה קשה אני עובדת. זו עבודה קשה מכיוון שיש לי ארבעה אתרי אינטרנט שאני מנהלת", אמרה לאחרונה ל-SUN הבריטי, "בפעם האחרונה שבדקתי, השווי הנקי שלי היה כמה מיליוני דולרים - אבל אמא שלי אומרת שאין לי מחיר".

כך הכרנו אותה:

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
איזבלה בארט דיגמנה כבר בגיל 6/צילום מסך, פייסבוק

וככה היא נראית היום:

איזבלה סיפרה ל-Post שהיא לא תמיד הצליחה וחוותה גם הפסדים קשים שרק "לימדו אותי יותר ועזרו לי להתפתח. עבודה קשה משתלמת ובגלל שאני אוהבת את מה שאני עושה, זה לא מרגיש לי כמו עבודה. כמו כן, אני רוצה שהמעריצים שלי ידעו שלא כל עסק שפתחתי הצליח - יצרתי גם דברים שנכשלו. למדתי מהם".

איזבלה, שמתגוררת עם אמה ברוד איילנד, ארה"ב, השיקה בשנים האחרונות מותג אופנה משלה, House of Barretti - ועלתה איתו על מסלול התצוגה של שבוע האופנה בניו יורק. היא גם השיקה ליין תכשיטים, Glitzy Girl, שהכניס לה מיליון דולר. "אני מגיעה משורה ארוכה של יזמים. אבא שלי הוא בעל עסק מצליח ואמא שלי הפכה למיליונרית עם החברה שלה, Park Avenue Puppies. היא ויתרה על כל כך הרבה דברים כדי לסייע לי לרדוף אחר החלומות שלי", הסבירה איזבלה.

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
זוכרים אותה ככה?/צילום מסך, פייסבוק

כיום, העבודה הקשה של ילידת רוד איילנד כוללת גם דוגמנות וסיוע למותגים מובילים. בשילוב עם החברות שלה, איזבלה טוענת שהיא מרוויחה לפחות 10,000 דולר בחודש. במהלך שבוע האופנה, איזבלה יכולה לגרוף 30,000 דולר בשבעה ימים בלבד, לדבריה. "אני מוציאה הון ביצירת קולקציות שבוע האופנה שלי: כ-20,000 דולר על בד ועוד 10,000 דולר על חייטות - והרבה מפורסמים לובשים את העיצובים שלי", היא הסבירה והזכירה את בתה של פינק, ווילו הארט בת ה-12, כלקוחה שלה בעבר.

לאיזבלה יש מאפרת צמודה בכל חוף - וברוב הימים היא מוציאה 350 דולר כדי להתאפר ולהתארגן לקראת פגישות מקוונות או צילומי תוכן. "התגובות הכי גרועות שאני מקבלת מאנשים הן 'למה כל כך הרבה איפור?' או 'תפסיקי עם השיזוף המזויף שלך', אבל זה כבר לא מפריע לי", היא אמרה, "מה אנשים יכולים להגיד כבר? אני צעירה ומצליחה ועשיתי הכל לבד".

עוד הצצה לחיים שלה היום:

ולחיים שלה אז:

איזבלה טוענת שהיא מקבלת החלטות פיננסיות "הגיוניות" אבל גם אוהבת לפנק את עצמה. היא אומרת שאוסף התיקים שלה, המלא בפריטים של לואי ויטון וגוצ'י, שווה לפחות 100,000 דולר. "יש לי אופנוע ים שעולה 20,000 דולר ואני אוהבת את אוסף נעלי הספורט שלי, ששווה כ-100,000 דולר", היא אמרה, "אני יודעת שטרולים בטח חושבים שאני אנוכית בגלל שנהניתי מאורח חיים יוקרתי בזמן משבר יוקר המחיה העולמי, אבל אני לא לוקחת את המותרות שלי כמובן מאליו. יש לי לב גדול ואני תמיד תומכת בארגוני צדקה בכל דרך שאני יכולה. אין לי את החיים המושלמים, אבל אני די מרוצה מאיך שזה הולך עד כה".

היעדים העתידיים שלה - וכן, יש לה עוד כאלה - כוללים להפוך למיליארדרית ולהקים עוד חברות לניהול. "העצה הכי גדולה שלי לכל מי שרוצה להצליח היא להכין דף יעדים ולהיצמד אליו", היא חשפה. היא גם שיתפה עצות למעריצים שלה בנוגע לחלומות הקרייריסטים שלהם: "קודם כל תמצאו משהו שאתם אוהבים לעשות - ואז תמצאו דרך להרוויח מזה כסף".

לאיזבלה יש יותר מ-1.6 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות והיא הופיעה בסרט התיעודי של אמזון, The Next Big Thing, שם אמרה: "זה מרגיש מדהים כי אני יודעת שכולם מסתכלים עליי וזו אחריות גדולה. המעריצים שלי אוהבים אותי. הם אומרים לי שאני ממש מגניבה וממש יפה. אין מה לא לאהוב בלהיות מפורסמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully