וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה vs עומר: מי לבשה את המחשוף המסוכן של הערב?

עד שיצוצו תמונות של מישל גרציג בשמלת כלה בחתונה המפוארת בקאן עם החתן המאושר טיבו קורטואה, אפשר ליהנות מהאורחות המשובחות שפנו למעצבות מקומיות בכדי לתפור להן פיס מיוחד לאירוע. אז מה אנה זק ועומר נודלמן לבשו ומה היה כל כך מאתגר בלוקים שלהן

אחרי המון (!!!) ספוילרים והכנות התקיימה אמש (שני) ההילולה הגדולה של שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה והדוגמנית הישראלית מישל גרציג באחוזה בקאן שבריביירה הצרפתית. בין האורחים הישראליים היו עומר נודלמן, אנה זק, הדוגמניות עלמה קאן ושני זיגורן וגם יעל בר זוהר שהגיעה על תקן הפלאס וואן של הרב - גיא זוארץ גבירותיי ורבותיי.

תמונות של הכלה המאושרת עדיין הצליחו להישאר מתחת לרדאר שכן האורחים נאלצו להיפרד מהטלפונים מיד אחרי שלב קבלת הפנים, בזמן החופה ובכל האירוע עצמו לצורך שער פוטוגני של הזוג למגזין ספרדי. כן נותר לנו ליהנות משתי שמלות מאתגרות שלבשו האורחות - האחת דרמטית בשחור וכסף והשנייה שובבה בתכלת קיצי.

עומר נודלמן. אינסטגרם עומר נודלמן, צילום מסך
אוקי, וואו. עומר נודלמן/צילום מסך, אינסטגרם עומר נודלמן

עומר נודלמן נשענה על טרנד הראפלס הסקסי ששתה כל חלקה טובה באינסטגרם עם שמלה בעיצוב אישי של מעצבת שמלות הכלה נוי אליהו. שמלה קצרה מקדימה שהולכת ומתארכת לכדי שובל שקפקף עם עיטורי ראפלס צפופים בסיומת. מעל הכיווצים באזור האגן מתגלה לו מחשוף עמוק עמוק, שהצריך עבודת מדבקות מופתית (שאפו עומר) שנחתם עם צעיף שיפון אלגנטי - האלמנט היחיד שחיבבנו בשמלה הזו. סורי.

הפינישים דווקא היו מעולים עם עגילי יהלומים בצורת פרח וצמיד טניס משולש עם נגיעות אבנים גדולות יותר של מותג התכשיטים פדני. סנדלי רצועות בצבע קרם של סן לורן ואסוף יפה עם פוני משוחרר.

עומר נודלמן. אינסטגרם עומר נודלמן, צילום מסך
עומר נודלמן בשמלה א-סימטרית בתכלת של נוי אליהו/צילום מסך, אינסטגרם עומר נודלמן

לעומת נודלמן שהתקשטה בצבע קיצי ומרים אנה זק נצמדה לשחור דרמטי בשמלה מסקרנת של אוריה עזרן בשילוב אלמנטים כסופים של מעצבת התכשיטים אפרת קסוטו. כביכול מדובר בשמלת מקסי שחורה וסטנדרטית מחטבת ומחמיאה עם קאט-אאוט מרשים באזור הבטן וחזיית קאפים מינימליסטית, ושם בדיוק נכנסים האלמנטים הכסופים.

חתיכת מתכת מחברת בין שתי פיסות החזייה וחישוק גדול תוחם את השמלה בכל אזור הטורסו עד לכדי קולר בצוואר. מעניין? כן. איך מתנהלים עם זה? אין לנו שמץ של מושג. זק חתמה את הלוק בגלאם נטורל עם אסוף חלק ושביל באמצע, אייליינר קטנטן ועוד טבעת סטייטמנט מעניינת בכסף.

אנה זק. אינסטגרם אנה זק, צילום מסך
לא קל להתנהל בשמלה הזו/צילום מסך, אינסטגרם אנה זק

עוד בוואלה!

פלאוור פאוור: אנה זק מיישמת את הטרנד החם של הרגע

לכתבה המלאה
אנה זק. אינסטגרם אנה זק, צילום מסך
מסקרנת בשמלה של אוריה עזרן/צילום מסך, אינסטגרם אנה זק

עוד נכחה באירוע היא אשת הרב, יעל בר זוהר, בשמלת תכלת עמוסה בד בעלת שרוולי פעמון ומשחקי תחרות ושקיפויות של ויוי בלאיש. את הלוק חתמה עם סנדלים כסופים, אסוף משגע ועגילים זהובים עם נוכחות.

יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
משגעת. יעל בר זוהר באסוף מוקפד של אבישי מסטי/צילום מסך, אינסטגרם
יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
אשת הרב בויוי בלאיש/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully