וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטיסיה חושפת כתפיים שריריות - ויש לזה הצדקה

28.6.2023 / 9:00

בואו נודה באמת, לא כל מלכה יכולה להחזיק אאוטפיט נורמטיבי - כזה שמתאים גם לעוד יום של שמונה שעות במשרד. אך לטי כמו לטי, הלוא היא מלכת ספרד, איחדה את כל המרכיבים למראה אוף וויט מונוכרומטי ויצרה טוטאל לוק משגע החושף זרועות מפוסלות להפליא

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הלו"ז של המלכה לטיסיה (50) מחוץ לכותלי הארמון התחיל השבוע ביום עמוס פגישות פומביות, בימי הקיץ החמים של ספרד. ומה יותר נכון וחכם מללבוש בגדים בהירים שיתנו קונטרה לשמש של יוני? אל תתאמצו, יש לנו תשובה - ללבוש גופיה בהירה שחושפת כתפיים שריריות! כי מי קבע שמלכה לא יכולה להיות טיפהלה נועזת?

לטיסיה מלכת ספרד. Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
לכתף שלום!/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

קווין לטי הגיעה להיפרד ולאחל דרך צלחה לנבחרת הנשים הלאומית בכדורגל, רגע לפני יציאתן לאוסטרליה הרחוקה, לקראת משחקי גביע העולם של פיפ"א לנשים. מאוחר יותר ובהתאם למסורת, המשיכה את יומה בפגישה עם חבר הנאמנים של מעון הסטודנטים. לשני האירועים הרצופים בחרה לוק מוקפד ביותר, שכלל סריג סוודר שלא ראינו עליה עד כה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

לאאוטפיט האחרון יש את כל המרכיבים כדי ליצור טוטאל לוק נקי וקלאסי. מעבר לעובדה הפשוטה שהמלכה מחזיקה לוק כזה באהלן אהלן, נרשמה בחירת סטיילינג מונוכרומטית על גווני האוף וויט. בחלק העליון נראה עיצוב מהעונה הקודמת של מאסימו דוטי (39 יורו), שחשף את זוג כתפיה השזופות. זו ממש לא הפעם הראשונה שאנחנו מקבלות הצצה לאזורים פחות מקובלים בגוף של מישהי עם טייטל כמו שלה וסורי נוט סורי, עם באדי כזה, זה יותר ממתבקש לתת קריצות שובבות מדי פעם.

לטיסיה מלכת ספרד. Paolo Blocco/Getty Images, GettyImages
מחזיקה לוק משרדי באהלן אהלן/GettyImages, Paolo Blocco/Getty Images

אחרי שסיימנו להשוויץ בזרועותיה החטובות של דונה לטיסיה,נעבור לחלק הדרומי וכך נחתה הגופייה על מכנסיים שמנתיים מבית קרולינה הררה. את הסיפור מטה סגרה בזוג עקבי פלטפורמה בעבודת יד (כ-80 יורו), של מותג ההנעלה הספרדי "מקרנה", כשהפרונט כוסה בבד פשתן לבן והחלק האחורי בסרט הנכרך סביב קרסוליה.

לטיסיה מלכת ספרד, נועלת "מקרנה". Carlos Alvarez/Getty Images, GettyImages
נפרדה מהעקבים ועלתה על פלטפורמת קש/GettyImages, Carlos Alvarez/Getty Images

בסופו של דבר מדובר בבוקר רגוע וכך בהתאם התווספו נגיעות איפור עדינות. את אוזניה קישט סט עגילים מרוז גולד עשויים 18 קראט ויהלומים, בחסות מותג התכשיטים הספרדי Gold&Roses. על תנוך אחד עיצוב של שני כוכבים מחוברים עם תוספות מינימליות (1,065 יורו) ועל הנגדי, על אותו עקרון, רק בעיצוב של שלושה כוכבים, מסודרים בצורה א-סימטרית אחד אחרי השני (1,565 יורו). נראה שמישהי נדלקה על הסט החדש, כי אותם עגילים נצפו בבכורה בשבוע שעבר, כשהוד מלכותה שילבה אותם בלוק אחר במהלך ביקורה של ראניה מלכת ירדן בספרד.

לטיסיה מלכת ספרד. Paolo Blocco/Getty Images, GettyImages
מנרמלות ועפותתתת על השיער הלבן/GettyImages, Paolo Blocco/Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully