וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקיי, וואו! תתכוננו לסיקס פאק של המלכה לטיסיה

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 7:07

היא דוגמנית? היא מלכה? איזה מסר היא מעבירה? לא כולם מרוצים מהלוק האחרון של לטיסיה מלכת ספרד שחושף שרירי בטן מרשימים ביותר. אנחנו בכל אופן מאשרות, מרוצות וגם קצת מקנאות. הייל דה קווין

דונה לטיסיה הגיעה לאירוע ההנצחה העולמי של הצלב האדום בולנסיה, בסטיילינג מגונדר כהרגלה. אמה מה! במהרה התגלה ה-סוד של המלכה (49), בחסות שרירי בטן מחודדים וחטובים שבצבצו מבעד לשמלה הוורודה. ואנחנו? צרחות!

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
באה לכבוש. המלכה לטיסיה בלוק מאוד לא ממלכתי/GettyImages

מדובר בשמלת מידי בצבע פוקסיה של המותג 'קאירו וומן' (62 יורו), בעלת שרוולים ארוכים ורופפים.
המחשוף שגרם לבאזז לא הגיע בגזרת קו תפר החזה המעוגל, אלא באלמנט המרכזי של הדרס. חישוק שמחבר בין החלק העליון לתחתון, ממנו נפתחים שני פתחי קאט-אאוט צדדיים. ואנחנו כאן כדי לשאול: מי תיאר שהטרנד החתוך יעורר גל של תגובות זועמות כנגד לטי וכמונו, גם מופתעות (לטובה).

"זה לגמרי לא במקום כמלכה. היא חושבת שהיא דוגמנית", "אני לא רואה את זה הולם עבור מלכה במהלך טקס!!",וגם "יש לה גוף פצצה ורואים שהיא עובדת עליו המון. ובכל זאת, היא מלכת ספרד ויש מקום מיועד לכל בגד... מאוד לא הולם". ישנם אחרים שדווקא עפו על הקונספט והגיבו "אמיצה!!! אני לא מונרכיסטית, אבל נראה לי שללבוש את מה (שבאמת) מתחשק לה, מעביר מסר מעולה".

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
תשמעי, נותרנו ללא מילים/GettyImages

ובכן, האבס של מלכת ספרד בהחלט כבשו אותנו, אבל זה ממש לא נגמר שם. הברונטית הכי לוהטת תחת הגדרת "נשות מלוכה" לא וויתרה על אקססוריז מותאמים. תיק צד מרובע בעל רצועה קצרה של קרולינה הררה ועקבי שפיץ מנוחשים וורדרדים גם מבית המותג. לתוצאה הסופית, צירפה זוג עגילי זהב עגולים של המותג הספרדי cxc (70 יורו).

עוד בוואלה!

אשת חיל: איזבלה גרוטמן היא הפאשניסטה ההיסטרית שאסור לכם לפספס

לכתבה המלאה

אולי הלוק היה תואם לחופשה משפחתית באזורי הריזורט הספרדיים, אבל אין ספק שלטיסיה התייצבה עם מסר מאוד ברור. ואם על הדרך הבליטה את השיזוף בזכות פלטת הוורודים וחשפה עבודת בטן אינטנסיבית? מה טוב. עד היום, המלכה הראתה לנו את זרועותיה השריריות ואת רגליה החטובות, והנה יש גם סיקס פאק בכל הסיפור.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
מאמי יש במה להשוויץ. תרימי!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully