וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אחת ולא שתיים: נחשפות שמלות הכלה של מישל גרציג

זמן ההמתנה היה קצר משחשבנו והנה מתפרסמות תמונות ראשונות של מישל גרציג וטיבו קורטואה מהיום הגדול. שמלת הכלה הייתה קלאסית במיוחד, תחת ידה של מעצבת ישראלית ואיך לא, נרשמו שמלה שנייה ושלישית. כל הפרטים והנגיעה הרומנטית על נעליה של הכלה

על אף הרמות הגבה על כך שמישל גרציג וטיבו קורטואה לא מימנו את כרטיסי הטיסה והלינה של אורחי החתונה, אנחנו דווקא בדעה שהכלה יודעת היטב מה היא עושה. באירוע מטריף שהתקיים באחוזה בקאן שבריביירה הצרפתית, עם הפקה שלא מביישת עשירי עולם בחסות sky production ותפאורה ועיצוב חלומי של צוות ישראלי גם כן, שני ונטלי, גרציג פיקדה על הכול ביד רמה. על אף השפע הבלתי נדלה בקטגוריית שמלות הכלה, בחרה מישל במעצבת הישראלית מאי משיח שתקשט אותה ביום הגדול.

מישל גרציג, טיבו קורטואה. people photagraphy,
הזוג המאושר. מישל גרציג וטיבו קורטואה/people photagraphy

השמלה הראשונה הייתה שמלת מחוך קלאסית במיוחד (ייתכן ומידי) ללא תפרים עם חיתוך א-סימטרי במותן ושסע גבוה. "מישל רצתה להרגיש נסיכה ביום שלה", הוסיפה משיח ולכן עוצבה לה שמלה על זמנית, קו נקי בניחוח אירופאי. משיח, שהתרחבה גם לליין נעליים בשנה האחרונה, סיפקה לגרציג טוטאל לוק עם נעל שפיץ פנינה בעלת תכשיט שמתלפף על הרגל משובץ סברובסקי, ומשני צדדיו ראשי התיבות של שמותיהם M ו-T ומהצד השני אבן בצורת טיפה מסברובסקי. לא קונבנציונאלי, ללא ספק.

אותנו כבשו שתי השרשראות אותן ענדה גרציג של תכשיטי סוארז, האחת טניס מרשימה והשנייה טניס עם יהלום טיפה עצום. בגזרת הגלאם אסוף עם פוני מעודן בעיצובו של רן קריסי, ואיפור טבעי ונקי שהשלים נהדר את הלוק הכולל של אל אדידה.

מישל גרציג, טיבו קורטואה. people photagraphy,
שמלה קלאסית במיוחד של מאי משיח/people photagraphy

השמלה השנייה הייתה גם כן בגזרת מחוך בעלת קפלים עם שסע עמוק בטירוף. הבד שקפקף ומבריק על גבול המראה הרטוב, כשהשמלה מפוסלת בדיגום חופשי על גופה של גרציג. לימיטד אדישן ביי מאי משיח, עוד סנדלי שפיץ בגובה 9 ס"מ, בעלי שלוש שורות של תכשיטי פנינה עם יהלומים אמיתיים בצורת טיפות ומהשרשרת העוטפת את הרגל שוב יוצאים ראשי תיבות של הזוג משובצים ביהלומים. שאפו על האומץ להשתולל ברחבה.

עוד בוואלה!

אנה vs עומר: מי לבשה את המחשוף המסוכן של הערב?

לכתבה המלאה
מישל גרציג, טיבו קורטואה. people photagraphy,
נעליים בעיצוב מיוחד עם ראשי התיבות של החתן והכלה/people photagraphy

שמלה אחרונה למסיבה עד השעות הקטנות של הלילה, שם הרים הזוג על עמדת הדיג'יי, הייתה מסיבתית וכיפית בהחלט. שמלת מיני משובצת כולה אבני סברובסקי מנצנצים עם פתח צד ושסע עמוק. האבנים אשר שובצו בשמלה היו בצורת מלבנים וטיפות, מוטיב חוזר בכל השמלות, כשאת הלוק חתמו סנדלי עקב משובצים באבני סברובסקי ברוח שמלת המיני השובבה.

מישל גרציג, טיבו קורטואה. מישל גרציג אינסטגרם, צילום מסך
שמלת מיני משובצת כולה אבני סברובסקי של מאי משיח/צילום מסך, מישל גרציג אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully